Skip to main content

doorschakelen van vast naar mobiel lukt niet. Niet via *21* en niet via mijn kpn

 

Hallo @pg , kijk eens via onderstaande link voor uitgebreide uitleg:

https://www.kpn.com/service/bellen/telefoon-doorschakelen.htm

Succes

 

 

 


Met een dect:

typ in *21*mobielnummer# en maak verbinding! Zodra de riedel is afgelopen kun je de verbinding weer verbreken.

Met *61* kan ook. Dat werkt bij “niet opnemen, storing experiabox/onbereikbaar en in-gesprek”. Voordeel telefoon gaat eerst even thuis over.

Alleen *61* kan via MijnKPN beheerd en dus ook uitgezet worden. Met *21*06….# en #21# kan alleen op het toestel zelf aan en uitgezet.

Gebruik 06 en niet 00316.


Hoi @pg, welkom op het Forum. 

Ik hoop dat je er door het antwoord van @PeterG uit bent gekomen. Wanneer het nog niet gelukt is hoor ik het graag.

Ook voor andere vragen ben je van harte welkom op het forum. 


Ik heb het altijd exact gedaan zoals Peter het uitlegt ( *21*mobielnummer# en maak verbinding).

Sinds een tijdje werkt dat niet meer.


Raar, @Alberto100 .

Zelf heb ik 'm 24/7 met *61* doorgeschakeld staan. Dan gaat ie eerst 20 sec. gewoon thuis over en daarna pas naar de mobiel. (via MijnKPN kun je instellen 2 X tot 9 X over gaan)

Bij in gesprek, bezet (als je belt met je vaste), en bij onbereikbaar (defecte experiabox of niet aan).


Dankjewel.

Heb dit geprobeerd maar ook de *61* optie werkt niet bij mij.

 


Lukt het via MijnKPN wel?

MijnKPN → Producten → Thuis → Abonnementsgegevens: Informatie & Instellingen → Vaste telefoon: tel. nummer


Dankjewel.

Via MijnKPN is het wel gelukt


Reageer