Kan ik mijn vaste telefoon doorschakelen naar mijn mobiel?
Bladzijde 1 / 1
ja dat kan, ik doe dat regelmatig.
Werkt gewoon goed.
Theo
Werkt gewoon goed.
Theo
Beste @FHamers ,
Je vaste telefoon kun je inderdaad doorschakelen naar je mobiel, dat werkt als volgt:
En dan heb je nog een trucje: Naar 5 keer overgaan doorschakelen naar je mobiel:
Je vaste telefoon kun je inderdaad doorschakelen naar je mobiel, dat werkt als volgt:
- Doorschakelen aan: Toets *21* je mobiele nummer, en sluit dan af met een "#" en hang op.
- Doorschakelen uit: Toets #21# en hang de telefoon op, doorschakelen staat uit.
En dan heb je nog een trucje: Naar 5 keer overgaan doorschakelen naar je mobiel:
- Doorschakelen na 5x overgaan aan: Toets *61* je mobiele nummer, en sluit af met een "#" en hang op.
- Doorschakelen na 5x overgaan uit: Toets #61# en hang de telefoon op, doorschakelen na 5x overgaan staat uit.
*61
Deze schakelt door bij niet opnemen na 5 X (ca. 20 sec)* en bij in gesprek
(* via MijnKPN instelbaar tussen 1 X en 10 X; niet bij PSTN)
*21
Deze schakelt direct door. Alleen met het doorschakelnummer kun je nog naar de vaste lijn bellen, alle anderen worden naar het doorschakelnummer doorgeschakeld.
Deze schakelt door bij niet opnemen na 5 X (ca. 20 sec)* en bij in gesprek
(* via MijnKPN instelbaar tussen 1 X en 10 X; niet bij PSTN)
*21
Deze schakelt direct door. Alleen met het doorschakelnummer kun je nog naar de vaste lijn bellen, alle anderen worden naar het doorschakelnummer doorgeschakeld.
Hoi @FHamers , Ik lees dat je al bent voorzien van antwoorden 🙂 Kun je hiermee uit de voeten?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.