Beste mensen,
Op 18 oktober mijn EERSTE Thuisfactuur van KPN ontvangen en dan gaat het gelijk mis.
Volgens de KPN zijn alle gegevens overgenomen ( Telfort ) met nieuwe wijziging in de benaming van sommige producten zoals Bel Onbeperkt Nederland, maar bedrag blijft hetzelfde. ( voormalig Telfort klant abonnement )….nadat het bericht is gestuurd wordt vermeld dat het bedrag binnen enkele dagen wordt afgeschreven van de rekening???
Hoeveel dagen wordt NIET vermeld.
Bellen met de klantenservice gesproken met Rene krijg ik te horen dat het bedrag binnen 5 werkdagen afgeschreven wordt>>>»
Maar nu >>>> Tot mijn verbazing merk ik dat KPN dit automatische incassobedrag al op 21 oktober van mijn rekening heeft afgeschreven!!!
DIT IS EN WAS NIET de afspraak. Altijd mijn betalingen keurig administratief betaald bij Telfort op de 24 ste van de maand!!!
Weer zoiets….brutaliteit van KPN>>>>> om mijn verhaal kort te maken…… wijzig ik deze automatische incasso naar 24 oktober via KPN.com factuurdatum wijzigen.
Heel netjes van KPN om een email ter bevestiging te sturen>>>>» wat staat in de mail
Dit bedrag kan hoger of lager zijn dan u van ons gewend bent. We schrijven meestal 3 dagen na het versturen van de factuur het bedrag af van uw bankrekening.
Slechte communicatie naar de klant>>>» klantenservice binnen 5 werkdagen>>>>>Eerste email email vermeld enkele ( werk ) dagen >>» Email na wijzigingen binnen 3 dagen, met als toevoeging dat het factuur hoger of lager zal uitvallen!!!!
Het waarom wordt niet meteen vermeld????
Mijn verzoek naar KPN waarom in mijn geval de factuur HOGER zal moeten uitvallen door een gedwongen incassowijziging op de sturen om de datum administratief te wijzigen.
Volgens mijn gegevens van de Telfort werden de facturen altijd op de 24 ste van de maand betaald.
Mensen let op de manier hoe KPN overkomt bij de klant met vooral teksten van kosten!!!
Graag wil ik een reactie van de KPN financiële administratie hierover.
Ik hoop met deze forum dat Facturen, iedere kleine wijziging, onterechte kosten die in rekening worden gebracht door KPN voor iedereen Duidelijk en TRANSPARANTER gecommuniceerd worden.
Met vriendelijke groet,
Capo