Mijn ouders zijn verhuisd van Gendt naar Huissen. (7 juli)
in eerste instantie op 7 juli zou de monteur van KPN alles aansluiten.
Echter mijn vader is dement en mijn moeder is 79 jaar oud en die dag kwam slecht uit.
D
Daarom heb ik een nieuwe afspraak laten maken naar 13 juli.
Echter met verplaatsen van de afspraak kregen mijn ouders dus ook pas op 13 juli het signaal binnen want de monteur moest dat doen.
Om in tussen liggende tijd wel internet en tv te hebben kregen mijn ouders een noodpakket, dat heb ik geïnstalleerd, maar tv heeft maar 2 dagen gewerkt.
Ik woonde eerste zelf op het adres waar mijn ouders nu wonen en heb daar zeker een jaar of 12 glasvezel gehad, waarom mijn ouders niet eerder het signaal konden krijgen is mij niet echt duidelijk geworden, want helpdeks is daar nooit achter gekomen.
Maar goed 13e heeft de monteur eerst in de wijkkast signaal voor woning erop gezet en toen in woning modem aangesloten ( dat laatste kon ik zelf ook ).
Â
Maar verhuizing van Gendt naar Huissen levert normaal een nieuw nummer op , maar ik had geen nieuw nummer gekregen voor mijn ouders.Â
Ik dus bellen naar de helpdesk,
Het nieuwe nummer zou de monteur regelen?
Monteur vond dat raar want dat kon hij niet, maar monteur heeft nog gebeld naar desbetreffende afdeling en daar gaven ze aan dat oude nummer behouden bleef ,ondanks dat Huissen ander net nummer heeft??
Â
Vandaag belde ik naar mijn ouders, nummer niet in gebruik en wat denk je na bellen met de helpdesk hebben ze sinds vandaag een nieuw nummer gekregen welke begint met 026.
Â
Nu is het feit dat mijn ouders gisteren 20 juli verhuiskaarten hebben gestuurd met het oude telefoonnummer.
KPN vind schijnbaar gehele gang van zaken normaal, maar ik zelf vind het een grote puinhoop.
Ik probeer het aan mijn moeder van 79 en mijn demente vader van 81 allemaal uit te leggen, maar of dat gaat lukken?
Misschien dat de KPN het mij en mijn ouders allemaal uit wil leggen
Â
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Â
Â
Â