Skip to main content

Hallo,

Ik heb het volgende probleem: op de experiabox v10 Brand een orange lamp. De vaste telefoon geeft een constante bezet toon. Bij het oppakken bezettoon en inkomend ook bezet toon?

Al gerest en opnieuw opgestart probleem blijft.

Meting blijft steeds hangen op meting duurt maximaal 2 minuten maar er gebeurd helemaal niks geen resultaten.

 

Wie heeft een tip voor mij.

Hoi @Lucas Jan, welkom hier. 

Een oranje services lampje betekent inderdaad dat een of meerder van de diensten niet goed werken. Nou dat is dus in dit geval jouw telefoon. :(

Modem heb je al gereset begrijp ik? Dat helpt dus niet. Ook het basisstation van de telefoon is opnieuw opgestart? Heb je de mogelijkheid een ander toestel te testen? 

Werkt dat allemaal niet, dan kijk ik graag eens mee wat ik kan ontdekken. Zou je daarvoor jouw profiel van gegevens willen voorzien? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

 


Zelfde probleem hier. 
 

mijn vaste telefoonlijn geeft in gesprek aan. Ik heb ook alles gereset, geen resultaat.

 

met vriendelijke groet Michel


Hallo Bart,

 

Ik heb zelfs de twee telefoontoestellen afgekoppeld en dan blijft de lijn nog bezet als ik in bel.

Ik heb ook een storing gemeld maar tot op heden heeft  de KPN nog geen contact met me opgenomen. Terwijl mij was beloofd dat de KPN binnen één werkdag contact zou opnemen. 

Volgens ons heeft de vaste telefoonlijn niet gewerkt vanaf wij over zijn gegaan van Koper op Glas.

 

Lucas


Bij mij werkt alles nu zoals het moet. Als het goed is, is mijn modem op afstand gereset.


Michell, 

Het resetten op afstand hebben ze bij mij ook geprobeerd maar dat heeft niks geholpen en het resetten van mij zelf ook niet. Vandaar dat  KPN contact met mij zou opnemen. Oranje lamp van service blijft ook branden op de experiabox V10.


Michell, 

Het resetten op afstand hebben ze bij mij ook geprobeerd maar dat heeft niks geholpen en het resetten van mij zelf ook niet. Vandaar dat  KPN contact met mij zou opnemen. Oranje lamp van service blijft ook branden op de experiabox V10.

Heb je de basis van je headset ook een keer gereset? Bij mij bleef de lamp oranje branden, totdat ik de stroom van de basis van de vaste telefoon eraf gehaald had.


@Lucas Jan, wat Michell24 aandraagt is nog een hele goede. Mocht dat ook niet helpen, wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan duik ik er dieper in. 


Dat heb ik allemaal gedaan. Zelfs heb ik de telefonie helemaal afgekoppeld van de Experiabox en naar 30 minuten via mobiel het vaste nummer gebeld en krijg weer direct bezettoon. Dus vanuit de centrale krijg ik al bezettoon zonder dat er telefoon achter zit,


@Lucas Jan zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens de verbinding doormeten om te kijken wat daaruit komt.Â