Skip to main content

Laatste weken veel problemen met de Experia box met vast bellen eerst dode lijn en nu laatste dagen na 1 keer bellen of gebeld worden dan is hij ingesprek. Is dit door nieuwe update.? Service denk gesproken  kom ik ook niet verder afspraak met technische dienst na 3 dagen nog niks gehoord. Graag heb ik een nieuwe Experiabox  ben probleem zat ik betaal wel voor diensten.

Laatste weken veel problemen met de Experia box met vast bellen eerst dode lijn en nu laatste dagen na 1 keer bellen of gebeld worden dan is hij ingesprek. Is dit door nieuwe update.? Service denk gesproken  kom ik ook niet verder afspraak met technische dienst na 3 dagen nog niks gehoord. Graag heb ik een nieuwe Experiabox  ben probleem zat ik betaal wel voor diensten.

*admin: topics samengevoegd


De grote vraag is of het modem de boosdoener is. De v10 is het beste modem wat kpn heeft.  Natuurlijk ie kapot zijn maar dat moeten we even nakijken.  Heb je het modem al wel een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?? Heb je glasvezel of koper?

*admin: topics samengevoegd


Ik heb glasvezel, ik heb alles al geprobeerd ook de harde reset voorheen nooit problemen.


Heb je het glasvezelkastje al een keer 2 minuten van de stroom gehaald? 


Hallo @Reiger71 , heb je een glas- of koper-aansluiting?

Indien glas, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef daarna de V10 een fabrieks-reset.

Indien koper, geeft de V10 een fabrieks-reset.

Als je inlogt in je modem, zie je dan wel een geactiveerd telefoonnummer staan?

 


Bedankt voor reactie alles gedaan wat je zegt tot nu geen problemen wacht even 48uur af


Weer te vroeg gejuicht vanaf vanmorgen weer dooie lijn. Weet niet meer hoe en wat suggesties???


Hoi @Reiger71 ,

Je kan nog een monteursreset proberen:

druk reset+herstel in tot power uitgaat.

Anders de tool op deze website nog even laten lopen: https://www.kpn.com/service/bellen/problemen.htm

Er is geen update voor de V10 gekomen.Vandaag nog bij een nieuwe klant een V10 aangesloten en die bleef gewoon op de versie uit 2020 staan.


Vanavond monteur reset gedaan ging toen ging hij in voicemail stand, deze uit gezet toen melding gebruiker in gesprek, weer minuut stroom erafgehaald nu doet hij het maar dit is steeds het zelfde beeld.

 

Dit duurt nu te lang en wil gewoon andere modem kan ik KPN op een andere manier bereiken in plaats van steeds te bellen.


Vanavond monteur reset gedaan ging toen ging hij in voicemail stand, deze uit gezet toen melding gebruiker in gesprek, weer minuut stroom erafgehaald nu doet hij het maar dit is steeds het zelfde beeld.

 

Dit duurt nu te lang en wil gewoon andere modem kan ik KPN op een andere manier bereiken in plaats van steeds te bellen.

Op het forum komt een moderator langs, verder kan je behalve bellen nog op facebook en twitter contact op nemen.Maar je hebt de telefonie tool ook al opgevolgd?En ook al een nieuw telefonie kabeltje geprobeerd?

 


Hoi @Reiger71, wat irritant dat de lijn steeds dood is. Dat is niet hoe het zou moeten werken. 

Je hebt al veel geprobeerd zonder succes. Nu denk je dat het aan het modem ligt, zou kunnen hoor. Ik begrijp echter dat je nog gebeld zou worden door de Techische Dienst. 

Ik wil graag eens kijken hoe dat ervoor staat. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee. 


Ik heb profiel ingevuld,


Bedankt. Ik zie zo geen ticket, en geen melding dat je teruggebeld gaat worden. Ik heb nu in ieder geval een actie aan mijn kant uitgevoerd. Kun je weer bellen? Zo niet, dan moet ik ook nog een reset uitvoeren en kan ik de Technische Dienst inschakelen. 


Ik heb nu gebeld om 13:45 en hij doet het ik wacht even 48 uur af had je iets kunnen ontdekken?


Ik heb zo niet direct iets kunnen ontdekken. Maar ik heb het nummer even opnieuw aangemeld op het netwerk. Dus hopelijk blijft het nu goed. Zo niet, laat het dan weten. 


Helaas weer ijdele hoop!


Beste Bart_Z dode lijn blijft ik wil nu echt iemand van technische dienstbode nieuwe modem zit al een aantal weken zo. Dit kabinet langer.

 

mvg Marco


Ik heb zojuist even met de Technische Dienst contact gehad. Hij heeft de lijn even bekeken. Alles aan onze kant gaat goed. Telefoon gaat ook gewoon over. 

Je hebt nog met een ander vast toestel getest? 

En het vaste toestel zit rechtstreeks met een kabel op het modem aangesloten? 


Ik ga dat vanavond even doen!


Stond geen nummer geregistreerd, heb factory reset gedaan en het staat er nu wel ben benieuwd hoelang dit duurt hij zit nu rechtstreeks in de modem.


En nu werkt het ook? Hopelijk blijft het nu werken. Zo niet hoor ik dat uiteraard. 


Helaas weer ingesprekstoon 😢wat nu?


De voip kan nog overgezet worden naar poortje 2 van de v10. Als je handig bent kun je sit zelf ook instellen door in te loggen in de v10.

Maar @Bart_Z kan dit als het goed is ook doen. Dan sluiten we een brak telefoonpoortje ook uit.

 

Als dat ook niet helpt ben ik bang dat het in de telefoon of bekabeling zit. De v10 zelf lijkt me sterk. In de glasvezel ook niet.


Is goed laten we poort 2 proberen en ik heb een nieuw kabeltje gekocht dus daar ligt het dan niet aan


Het nummer staat nu op poort 2. Werkt het nu wel?