Skip to main content

Wil graag het extra telefoonnummer opzegen, hoe doe ik dit?

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Lotte111,

Dit kun je gemakkelijk zelf doen via MijnKPN onder Producten → Thuis → Extra opties toevoegen of wijzigen → Telefonie  en daar kan je het extra telefoonnummer uitzetten en de wijziging doorvoeren. 


Nog van harte welkom op ons forum, @Lotte111! Ik zie dat Chris je al heel mooi uitgelegd heeft hoe je het telefoonnummer kunt opzeggen :slight_smile: Ik hoop dat het hiermee is gelukt. Laat het anders gerust hier weten.


Ik heb dezelfde vraag als Lotte111 maar kom er met de uitleg van Chris niet uit. Als ik kies voor ‘extra opties toevoegen of wijzigen’ heb ik niet de keuze ‘Telefonie’. 

Bellen staat er wel maar daar zie ik geen optie om het extra nummer uit te zetten.


Ik zie geen mogelijkheid om het extra telefoonnummer uit het abonnement te halen.


Hi @Dorus44, lukt het wel om in te loggen op MijnKPN? Zo ja, zie je het extra telefoonnummer wel staan? Hoe ver kom je met de stappen die Chris bovenin dit topic heeft uitgelegd?


Het blijkt niet mogelijk te zijn om dat via de website te doen. Dit ondanks de bewering dat je je abonnement daar geheel naar je hand kunt zetten. Ik had een gratis extra telefoonnummer via de voorgangers van kpn, maar bij aanpassing van mijn abonnement gold dat opeens niet meer. Via de klantenservice van kpn (na 3 keer bellen met lange wachttijden) heb ik het extra telefoonnummer maar opgezegd.


@Dorus44 Dankjewel voor de terugkoppeling. Het heeft wat moeite gekost lees ik, maar ik ben blij om te horen dat 't uiteindelijk is gelukt.