Skip to main content

wij hebben een alles-in-1 Thuis Standaard abonnement met een vast thuis telefoonnummer. Op de maandelijkse facturen worden wij belast met 3 x extra telefoonnummer. dat is in het begin blijkbaar zo afgesproken. maar kunt U ons uitleggen waar dit voor is ? wij hebben 1 thuis nummer en voor mobiel een ander abonnement., dus kunnen wij  per direkt die 3 extra telefoonnummers gewoon opzeggen zonder dat dit consequenties heeft voor internet en/of TV ?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Goedemorgen @Rob vd E, van harte welkom hier!

In Alles in 1 zit standaard 1 telefoonnummer inbegrepen. De overige nummers die je blijkt te hebben zijn extra, deze zitten niet vast in het abonnement. Ik vermoed dat ze meegenomen zijn vanuit een vorig abonnement. Als je de bevestiging van toen je dit abonnement hebt besteld nog hebt, kan je het daarop terugzien. Ik raad je aan om in te loggen op MijnKPN, daar kan je jouw abonnement inzien en naar wens aanpassen. Laat je weten of het is gelukt, ook als je vragen hebt?


Bedankt voor uw reactie, maar nergens kan ik vinden dat ik 3 extra nummers heb. dus wil ik ze gaan verwijderen. blijkbaar bij het overzetten van dit abonnement zijn die extra nummers meegegaan en betaal ik die ook iedere maand, terwijl wij maar 1 vast telefoonnummer hebben. Kan ik ergens vinden welke nummers die extra nummers zouden zijn ? bij mijn abonnement gegevens kan ik dat niet vinden.


Misschien had je vroeger ISDN. Dat hadden wij ook, daar zaten 4 nummers bij. Dat was toen hip. Maar bij de overgang naar Alles-in-1 hebben wij er 2 gedropt. We hebben nu nog steeds 1 extra nummer, wat bij ons ook de bedoeling is. 

Ik zit zelf ff te kijken in MijnKPN. Ik kan ook geen extra nummers wijzigen. Er is geen optie te vinden die te maken heeft met extra nummers.

Als ik die bovenste checkbox aanvink:

Dus... het zal toch echt via de telefoon moeten, of @Alexandra moet het hier in dit topic gelijk regelen...


@Rob vd E Ik zie dat Nick nog met je mee gezocht heeft, maar dat 't niet lukt via MijnKPN. Ben je er intussen uit gekomen? Zo niet, vul je dan jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief de telefoonnummers die je op wilt zeggen? Dan kijk ik er voor je naar. Je kunt ook telefonisch of via chat contact met onze klantenservice opnemen voor rechtstreeks contact hierover.