Skip to main content

Naast ons prive vaste nummer, willen we thuis een vast telefoonnummer voor zakelijk gebruik. Dit hoeft niet aan de experiabox gekoppeld te worden maar wordt doorgeschakeld naar een 06 nummer. 
 

In mijnKPN lukt me dit niet.

 

Onder de keuze: Telefoonnummer bestellen of overzetten

staat: Neem contact op met de klantenservice voor het behouden of wijzigen van vaste telefoonnummers op 0800-0402 (24/7, gratis bereikbaar).

 

Zijn er andere opties?

Hi @HesselW! Ik heb vanuit hier wel de kans om een tweede telefoonnummer toe te voegen. Zou je nog kunnen proberen via de MijnKPN op onze website je product te kiezen en daar te kiezen voor “Extra opties wijzigen of toevoegen”? Daar moet je de optie “Bellen” hebben waar je het aan zou moeten passen. Lukt dit niet of krijg je daar dezelfde melding zou je dan in je profiel hier op het forum nog even de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen? Dan zorg ik dat er een aanvraag voor het 2e nummer wordt gedaan! :relaxed: Zodra die geleverd is kan je met de instructies op onze website er voor kiezen om er een de telefoon door te schakelen. Dan gaat iedere oproep naar het nummer gelijk door naar het door jou aangegeven nummer. 


Hi @Bram_  Ik heb de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer waarvan wordt geincasseerd in mijn profiel gezet. Via de site lukt het namelijk nog altijd niet om een nummer aan te vragen.

Als je eea in gang wilt zetten, graag! Alvast dank


Weet je zeker dat je wilt doorschakelen, word een duur iets als je veel gebelt word op vast, je betaald de doorschakel kosten, zou ik wel een onbeperkte bundel nemen. (Als doorschakelen daar in zit)


Daar had ik nog niet bij stilgestaan @Doornekamp33 dank voor de tip. Ga ik even op kauwen


@HesselW ik heb het voor je aangepast. Als het goed is staat het nummer vandaag nog actief. Je kan de doorschakeling regelen via je MijnKPN. En zoals @Doornekamp33 aangaf is het inderdaad zo dat het doorschakelen telt als bellen. Als een gesprek dat een uur duurt via een doorschakeling gaat telt dit dus als een uur bellen. Doorschakelen is inbegrepen bij de voordeelopties. Goeie opmerking!


Hi @Bram_ 
Ik zag de mail voorbijkomen. Dank je.

Wat bedoel je met: “Doorschakelen is inbegrepen bij de voordeelopties. “

Ik heb nu twee vaste nummer en vier mobiele nummers op 1 adres. Die kunnen elkaar toch gratis bellen? Of is dat te optimistisch van me 

 


Dat is erg optimistisch van je, je kan elkaar gratis bellen als je een onbeperkte belbundel hebt, anders betaal je vanaf vast (doorschakelen is ook uit bellen) naar je mobiel dacht ik 15 cent per minuut.


@Doornekamp33 
Ik zie net dat ik het voordeel Gratis onderling bellen heb bij mijn producten.

Zou dat wat oplossen?


Volgens mij geld dat niet bij de vaste aansluiting, maar weet het niet zeker.


@HesselW wat we met “gratis onderling bellen” bedoelen is dat alle vaste en mobiele nummers die op hetzelfde adres compleet of Hussel aangemeld zijn geen belkosten betalen bij onderling bellen. Heb je geen voordeeloptie aan en bel je met je huisnummer nu naar een huisnummer van iemand anders dan betaal je belkosten. Bel je nu met je huisnummer naar een van de eigen mobiele nummers dan vervallen die belkosten. Als je met je huistelefoon de voordeeloptie aanzet voor onbeperkt bellen binnen Nederland dan kan je met je huistelefoon zonder per minuut te betalen bellen naar alle vaste én mobiele nummers binnen Nederland met uitzondering van service of entertainment nummers. Dit zijn alle 0900 en aanverwante nummers waarbij vooraf aan het gesprek wordt aangegeven dat je de vaste belkosten betaalt plus een extra tarief per minuut of gesprek. Bij volledig onbeperkt bellen met de huistelefoon geldt dit ook voor vaste en mobiele nummers in een groot aantal buitenlanden. Je kan de lijst met landen vinden op onze informatiepagina over onbeperkt vast bellen