Skip to main content

Hallo, We zijn nu al een paar maanden niet meer bij jullie provider en de kosten gaan gewoon door, nu al 3 maanden. Ik heb hier ook al contact met jullie over gehad meer nu wordt er weer maandelijkse kosten of geschreven. Ik zou graag zien dat dit opgelost kan worden.

Afgezien van een eindafrekening zou er verder niets meer moeten worden afgeschreven.
Je storneert het toch wel bij de bank?


Hoi @Dakode. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de facturatie door blijft lopen. Heb je een bevestiging ontvangen over deze opzegging? Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor je naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Dakode. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de facturatie door blijft lopen. Heb je een bevestiging ontvangen over deze opzegging? Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor je naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Wanneer ik alles in vul moet ik het weer opslaan dat is de bedoeling???


Wanneer ik alles in vul moet ik het weer opslaan dat is de bedoeling???

Dat klopt. Nadat je al jouw gegevens hebt ingevuld moet je helemaal onderaan op “sla wijzigingen op” klikken. Pas dan kan ik het erbij pakken.


Ik zie dat je inmiddels jouw gegevens hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Je ontvangt nog een slotfactuur. Op deze factuur staan de laatste verbruikerskosten en het te veel of te weinig betaalde abonnementskosten. Je ontvangt dus nog een laatste verrekening en daarna stoppen wij de automatische incasso. Daar hoef je zelf niets voor te doen.