N.a.v. overstapservice is het abonnement vaste telefonie per 2 februari vervallen. Opzegging heeft in december plaatsgevonden.
In plaats van een slotfactuur heb ik de gebruikelijke tweemaandelijkse factuur ontvangen, factdd. 7 februari.
Hierin wordt naast de gesprekskosten van de afgelopen periode OOK een vooorschot gevraagd en wel voor de periode maart en april.
Omdat ik dit laatste onterecht vind, contact gezocht met de klantenservice met de vraag om een gecorrigeerde nota waarin alleen de gesprekskosten worden vermeld. Antwoord : De medewerker begreep het maar was Niet mogelijk , het contract vaste telefonie heeft een tweemaandelijkse facturatie en de afmelding was nog niet verwerkt toen de nieuwe factuur aangemaakt werd.
U kunt deze nota gewoon betalen, het teveel betaalde krijgt u in april terug.
Een klacht dus ingediend omdat ik niet ga betalen voor een product wat ik niet meer afneem. De reactie op mijn klacht is nagenoeg gelijk. De medewerker begreep het, maar kon niets doen, Het is het beleid van KPN. !!??
Beste directie van KPN.
*Bent u bereid om te betalen voor een product wat u niet meer heeft?
Dan hoor ik dat graag .
* Uw medewerkers begrijpen heel goed de klacht, want ik ben niet de enige, maar verwijzen naar het beleid.
* Klacht wordt hierdoor niet opgelost.
* Stuur mij een nota voor alleen de gesprekskosten van de afgelopen periode.
* Het teveel betaalde voorschot voor de maand februari zie ik dan wel tegemoet in de maand april.
Groet
Beantwoord
Factuur voorschot vaste telefonie, terwijl abonnement inmiddels is opgeheven
Beste antwoord door ReginaA
Beste Joran,
Vandaag ben ik gebeld door iemand vd klachtenafdeling. Mijn klacht wordt eindelijk opgelost. Jammer dat deze oplossing pas komt na mijn schriftelijke klacht waarin ik aangeef een melding te doen bij het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM) als mijn klacht niet wordt opgelost.
Veel ongenoegen had voorkomen kunnen worden als er direct een oplossing was geboden op mijn klacht van 27 februari.
Tevens had het KPN manuren gescheeld.
Afgesproken dat het voorschot wat ik gisteren 'onder protest' heb betaald aan mij wordt teruggeboekt. In april vindt de verdere afrekening plaats.
Groet, bedankt en een fijn weekend.
Bekijk origineelVandaag ben ik gebeld door iemand vd klachtenafdeling. Mijn klacht wordt eindelijk opgelost. Jammer dat deze oplossing pas komt na mijn schriftelijke klacht waarin ik aangeef een melding te doen bij het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM) als mijn klacht niet wordt opgelost.
Veel ongenoegen had voorkomen kunnen worden als er direct een oplossing was geboden op mijn klacht van 27 februari.
Tevens had het KPN manuren gescheeld.
Afgesproken dat het voorschot wat ik gisteren 'onder protest' heb betaald aan mij wordt teruggeboekt. In april vindt de verdere afrekening plaats.
Groet, bedankt en een fijn weekend.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.