Tot ongeveer juni 2018 kende mijn KPN factuur een specificatie in het overzicht met een verdeling van de gesprekken in: naar vaste nummers, naar mobiele nummer en naar servicenummers, van elke soort het totaalbedrag. Ook volgens de KPN website voorbeelden bestaat deze specificatie.
Helaas sinds juli 2018 staat onder overzicht slechts een bedrag naar vaste nummers, maar dat bedrag bevat ook die twee andere soorten.
In de verbruiksspecificatie zie je dan wel weer dat er is gebeld naar vaste, mobiele en servicenummers maar met een totaalbedrag van allen.
Om dus nu te weten wat er is gebeld naar servicenummers, mobiel of vaste nummers moet je nu zelf gaan zitten specificeren / uitrekenen.
Bellen naar de KPN service heeft geen zin. Je krijgt gelijk en het zal worden aangepast maar .....,
zelfs al de opmerking gehad dat het kwam omdat mijn factuurtotaal te laag was.
Is dit nou echt zo moeilijk??
Met vriendelijke groet
Johan van poelgeest
Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
Beantwoord
Factuurspecificatie telefoonrekening - geen onderscheid tussen bellen naar vast en mobiel
Beste antwoord door Erik van KPN
Ik heb een update voor je, Johan. Ze gaan dit oplossen door op de factuur de tekst aan te passen. In plaats van aparte blokken voor mobiele en vaste nummers wordt het één blok voor Bellen naar nationale nummers. Dit omdat we in prijs geen onderscheid meer maken tussen bellen naar Nederlandse mobiele en vaste nummers. Wanneer dit precies doorgevoerd wordt durf ik nog niet met zekerheid te zeggen. Maar ik verwacht dat het voor de zomer gedaan is.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.