Goedenavond,
mijn fritzbox 7590 geeft opeens de melding dat mijn telefoonnummer niet meer is geregistreerd in de telefonie centrale. Ik heb niks aangepast.
5 maanden terug heb ik mijn v10 vervangen voor fritzbox 7590. Het internet en telefonie sip gegevens keurig over gezet en tot gisteren werkte dit voortreffelijk.
opeens nu de melding dus dat het nummer niet geregistreerd is. Ik heb de fritzbox al meerdere malen herstart maar de foutmelding blijft. Ook heb ik het nummer verwijderd en opnieuw geprobeerd toe toe voegen maar ook hier gaf hij aan dat het niet lukte om bij de centrale aan te melden. Inmiddels heb ik een backup van 1 maand geleden terug gezet. Maar ook nu de foutmelding.
is er een storing ofzo? Ik weet wat ik in heb gevuld kwa sip gegevens goed is. Overigens kan ik dit ook niet meer aanpassen via service.kpn.com want deze site is niet meer te bereiken door de fritzbox.
Is dit probleem bij iemand bekend? En of wie kan mij verder helpen met ideeën.
ps: ik zit zelf in de ict dus weet wat ik doe. Enige technische gegevens mag dus wel gegeven worden ik red mij daar wel mee.
alvast dank.