Skip to main content

Kunnen al die stercodes -*21 / *23 enz - nog gebruikt worden? Zoja, is er nog een lijst van te vinden?

Hallo @Starman ,

Ja, bv bij voicemail . 

Hoe schakel ik de voicemail in?
Optie 1: Via de telefoon

  • Schakel in na 5x overgaan: bel *61* 0842333 # en verbreek de verbinding 
  • Als je in gesprek bent: bel *67* 0842333 # en verbreek de verbinding 
  • Direct doorschakelen: bel *21* 0842333 # en verbreek de verbinding

Hoe schakel ik de voicemail uit?
Optie 1: Via de telefoon

  • Schakel uit bij niet opnemen: bel #61# en verbreek de verbinding 
  • Schakel uit bij in gesprek: bel #67# en verbreek de verbinding 
  • Schakel directe doorschakeling uit: bel #21# en verbreek de verbinding

Of bij doorschakelen : 

Hoe schakel ik mijn vaste telefoon door?

Je kunt uit 3 opties kiezen om inkomende gesprekken op jouw vaste telefoon door te schakelen naar een ander nummer.

Direct doorschakelen met *21*

Doorschakelen aan

  1. Toets *21* (of *210* als je een ISDN toestel hebt)
  2. Kies het (mobiele) telefoonnummer waarnaar je wilt doorschakelen en sluit af met #
  3. Je hoort nu een kiestoon en iedereen die jou belt wordt meteen doorgeschakeld

Doorschakelen uit
Door te bellen naar #21# (of #210# als je een ISDN toestel hebt wat geen Quattrovox is) zet je het direct doorschakelen uit

Na 5 keer overgaan doorschakelen met *61*

Doorschakelen aan
 

  1. Toets *61* (of *610* als je een ISDN toestel hebt) 
  2. Kies het telefoonnummer waarnaar je wilt doorschakelen en sluit af met #
  3. Je hoort nu een kiestoon
  4. Na 5 keer overgaan schakelt de telefoon door naar het nummer dat je hebt gekozen

Doorschakelen uit
Met de toetsencombinatie #61# (of #610# als je een ISDN toestel hebt wat geen Quattrovox is) zet je het doorschakelen doorschakelen na 5 keer overgaan uit.

Bij in gesprek doorschakelen met *67*

Doorschakelen aan
 

  1. Toets *67* (of *670* als je een ISDN toestel hebt)
  2. Kies het (mobiele) telefoonnummer waarnaar je wilt doorschakelen en sluit af met #
  3. Je hoort nu een kiestoon
  4. Als je in gesprek bent, schakelt de telefoon door naar het nummer dat je hebt gekozen

Doorschakelen uit
Met de toetsencombinatie #67# (of #670# als je een ISDN toestel hebt wat geen Quattrovox is) zet je "doorschakelen bij in gesprek" uit


Veel dank, noordzee heer. Er is ook een code om bij bezettoon teruggebeld te worden. Weet u die ook?


Nee, er is al een aantal jaren geen terugbeltoets/code meer.

Een moderator schreef een aantal jaar geleden : 

 

Sinds de wijziging van het VoiceMailplatform is dit toch één van de meest gehoorde klachten wat betreft de veranderingen. Die signalen zijn ook allemaal terecht gekomen bij de afdeling(en) die hier over gaan. Het is helaas niet een functie die zo aangezet kan worden dus vooralsnog verandert dit niet. Of de terubeltoets ooit terugkomt weet ik niet maar mocht daarin iets veranderen, dan zullen we dat hier op het forum zeker melden.Â