Skip to main content

Hoi, wij worden de afgelopen weken meerdere keren per dag gebeld door voor ons onbekende nummers. Steeds zijn het slecht Engels sprekende mensen (voor mijn gevoel uit India of die kanten van de wereld). AL meerdere keren nu aangegeven om te stoppen met bellen, zelfs al een aantal keren flink gescholden en gedreigd met aangiftes (helpt niet, maar het voelt wel lekker).

We staan netjes geregistreerd in het bel-me-niet-register. Het invullen van het klachtenformulier van KPN heeft geen zin, want het formulier accepteert de telefoonnummers niet (is alleen voor binnenlandse nr.). Oh ja, terugbellen doen we sowieso niet.

Het gaat om de volgende nummers:

033925848237

033464094009

044891980898

0044899149050

044810689669

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Misschien kan de KPN er toch iets tegen gaan (ik lees namelijk dat veel mensen er last van hebben en het is voor de KPN belangrijk om zijn klanten tevreden te houden (althans dat vinden ze zelf). 

Mvg, een gefrusteerde klant van KPN

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @M.M. Hanekamp, welkom op ons forum.

Wat naar dat je de laatste tijd telefonische overlast ervaart. Dit klinkt als wangiri fraude. Een melding maken gaat in deze situatie inderdaad niet werken, omdat wij niet beschikken over buitenlandse klant- of contractgegevens. Ik kan je enkel aanraden om deze nummers te blokkeren. Of en hoe dit kan, verschilt per toestel. Ik raad je aan daarvoor in de handleiding van jouw toestel te kijken.