Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Afgelopen vrijdag zijn wij op de vaste lijn gebeld door een 06-nummer, beginnend met 06-11…. (als ik het goed onthouden heb). Deze mensen zouden wij terugbellen, we meenden dat het nummer wel in de telefoon zou blijven staan. Dat is dus niet het geval en kan het nummer ook niet op internet terugvinden.

Kunnen jullie het 06-nummer voor ons achterhalen, afgelopen vrijdag gebeld tussen 15:00 en 18:00 uur. Verder die dag niet gebeld op de vaste lijn dus ik neem aan dat het ook het enige nummer is in jullie bestand op ons vaste nummer. 

 

Hoop dat u snel kunt reageren.


 

Hallo @Gebeld nummer vorige week 

KPN registreert geen nummers van binnenkomende gesprekken. Alleen de nummers die je zelf belt (uitgaand) worden geregistreerd omdat die op de factuur terechtkomen met de eventuele kosten.

Als jouw telefoon het niet registreert is er nog één mogelijkheid. Heb je ook internet van KPN en is de vaste telefoon dus aangesloten op de Experia Box? Dan moet je inloggen in het modem, dat houdt ook een logging bij met in- en uitgaande nummers. Maar je moet dan snel zijn, het is een beperkte lijst afhankelijk welk modem je hebt.


Ah, duidelijk!

 

Dan ga ik proberen in te loggen in het modem...


Mijn DECT telefoon houdt ook binnenkomende nummers bij. Dat kan bij jou ook het geval zijn natuurlijk.


Hi @Gebeld nummer vorige week, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat Ruud al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Wij kunnen inderdaad niet zien welke nummers jou hebben gebeld. Wel kun je op de facturen zien wie je zelf hebt gebeld. Heeft de tip van Ruud geholpen om het nummer te achterhalen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Ja, officieel had ik het nummer in de router terug kunnen vinden bij de call log, alleen ik moest de router resetten omdat ik het wachtwoord niet meer kon vinden dus toen was de call log ook weg 🙂 heel handig :)… 

 

Maar wel gelijk test gedaan en het klopt inderdaad dat gebelde nummers zichtbaar zijn in het modem..

 

Bedankt!! 


Reageer