We worden de afgelopen dagen veel gebeld door buitenlandse nummers. Niet alle telefoontjes opgenomen, maar als ik opneem zegt niemand iets.. (we hebben niet teruggebeld)
003226696911
003228669913
003224517628
003229517160
003226886609
Kom dit bekend voor??
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Goedemorgen @Roelof F en welkom op het KPN forum. Oei, telefonische overlast kan knap vervelend zijn. Helaas kunnen wij als provider er niet of nauwelijks iets mee als het om buitenlandse telefoonnummers gaat. Wellicht heb nog je iets aan de oplossing die door @KeesYagi wordt gegeven.
Goedemorgen @Roelof F en welkom op het KPN forum. Oei, telefonische overlast kan knap vervelend zijn. Helaas kunnen wij als provider er niet of nauwelijks iets mee als het om buitenlandse telefoonnummers gaat. Wellicht heb nog je iets aan de oplossing die door @KeesYagi wordt gegeven.
Moeilijk Engels sprekend mevrouw belt volgens haar namens microsoft met de mededeling dat mijn account gehackt is.
ik moest actie ondernemen
toen heb ik opgehangen
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.