Beantwoord
gebeld worden door privé nummer
Hoi,
Ik word al weken gebeld door een privé nummer.
2 tot 3 keer op een dag, dan een paar dagen weer niet.
Ik neem vaak op en dan hoor ik niks en dan binnen 2 seconden hangen ze op.
Ook als ik niet opneem dan blijft die hooguit een paar seconden gaan.
Ik word er knettergek van.
Kunnen jullie achterhalen wie het is? Of dit nummer blokkeren zodat ik niet meer lastig gevallen wordt.
Graag hoor ik van jullie, aangezien ik al 2 dagen de vraag telefonisch wil doorgeven, maar jullie zijn niet te bereiken.
Hopelijk kan dit opgelost worden.
Ik word al weken gebeld door een privé nummer.
2 tot 3 keer op een dag, dan een paar dagen weer niet.
Ik neem vaak op en dan hoor ik niks en dan binnen 2 seconden hangen ze op.
Ook als ik niet opneem dan blijft die hooguit een paar seconden gaan.
Ik word er knettergek van.
Kunnen jullie achterhalen wie het is? Of dit nummer blokkeren zodat ik niet meer lastig gevallen wordt.
Graag hoor ik van jullie, aangezien ik al 2 dagen de vraag telefonisch wil doorgeven, maar jullie zijn niet te bereiken.
Hopelijk kan dit opgelost worden.
Beste antwoord door Joran
Dag Nouk,
Ik snap dat je hier gek van wordt. Als het bel-me-niet register geen effect heeft (met inachtneming van hun verwerkingstijd), is het mogelijk om vervolgonderzoek uit te laten voeren. Je vindt op onze website een formulier voor telefonische overlast (De knop "Direct overlast melden"). Probeer hier zo uitgebreid mogelijk te beschrijven wat er aan de hand is. Het onderzoek neemt wat tijd in beslag, maar lost dit probleem hopelijk permanent op.
Bekijk origineelIk snap dat je hier gek van wordt. Als het bel-me-niet register geen effect heeft (met inachtneming van hun verwerkingstijd), is het mogelijk om vervolgonderzoek uit te laten voeren. Je vindt op onze website een formulier voor telefonische overlast (De knop "Direct overlast melden"). Probeer hier zo uitgebreid mogelijk te beschrijven wat er aan de hand is. Het onderzoek neemt wat tijd in beslag, maar lost dit probleem hopelijk permanent op.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.