Skip to main content

Ik keek toevallig op mijn rekening en ik zag dat er vanuit mijn vaste telefoonlijn een aantal keer naar mijn mobiel gebeld is terwijl er geen telefoon staat. 

Mijn factuur van mobiel internet gecheckt en ook vanuit mijn mobiel is een aantal x gebeld naar mijn vaste lijn. 

In mijn mobiel zie ik in mijn bellijst de telefoontjes niet terug.

Ik woon alleen dus iemand anders kan geen grap uithalen. 

Dit is vanaf februari aan de gang... Nogmaals ik heb geen vaste telefoon staan dus rara hoe kan dit?

Vast nummer is een voordeelnummer dus kost niets maar daar gaat het niet om. Inmiddels vast nummer opgezegd omdat het vreemd is. Maar heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is? En alleen vanuit vaste telefoon naar mijn mobielnr verder geen ander nr gebeld vanuit mijn vaste lijn. 

Rara heeft iemand een idee? 

 

Grtjs Conny 

 

Hallo @Bloem111 

Het enige wat ik kan bedenken is een ingestelde doorschakeling van je vaste nummer naar je mobiele nummer. Bij afwezigheid van een toestel zou je anders incidentele telefoontjes op je vaste lijn missen.


Dit zou je denken inderdaad maar ook vanuit mijn mobiel naar m'n vaste nummer. Bij beide van mobiel naar vast nummer 

Van Vast naar mobiel nummer  zijn de belijden verschillend soms 5 seconden maar ook 13 minuten en alles wat ertussen zit.

Vreemd toch... Heeft iemand dit ook weleens gehad en wat was er toen aan de hand? 


@Bloem111 bent u er ooit nog achter gekomen wat het probleem was.

@Kardolus hoe weet u dit zo zeker?