Ook mijn vaste telefoonaansluiting werkt niet meer. Vorige week heeft KPN “verbeteringen” aangebracht in mijn postcode gebied. Vrijdag opeens geen internet/telefoon en TV meer. Bellen naar de klantenservice zoals hierboven wordt geadviseerd. Na meer dan 1 uur aan de (mobiele telefoon) moest de medewerker constateren dat het modem waarschijnlijk kapot was. Er werd beloofd dat ik de volgende dag een nieuw modem op kon halen ( op meer dan een half uur fietsafstand! en nee ik woon niet in een buitengebied maar in de stad Amsterdam!) Ontving een app van KPN modem op 09 nov ( de volgende dag) en gelijk daarna weer app12 nov. Dus niet volgens afspraak en vanaf vrijdag t/m ma geen TV/internet en telefoon. Gisteren modem opgehaald, geïnstalleerd. Alle groene lampjes branden, TV en internet doet het weer. Maar niet mijn vaste telefoon. Ik kan niet uitbellen, zachte ruis te horen. En wanneer ik vaste nummer bel gaat de telefoon gewoon over op mijn mobiel maar het komt niet binnen op mijn vaste telefoon. Hele storingsoplosser op KPN website gevolgd 1 uur mee bezig geweest. Geen resultaat. Vanmorgen anderhalf uur aan de telefoon met klantenservice. Echt van alles geprobeerd, resetten, harde reset, poort 1, poort 2, stekker uit telefoon direct in poort experiabox, andere telefoon. En nog steeds geen resultaat. KPN medewerker gaf aan niets meer te kunnen doen, behalve een betaalde monteur te sturen. Natuurlijk mag een monteur langs komen, maar ik ga en kan dit niet betalen. Vorige week had ik geen enkel probleem en nadat KPN in mijn postcodegebied bezig is geweest heb ik problemen die mij echt handenvol tijd gekost hebben.
Heeft iemand voor mij de oplossing?
Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt voor bericht