Skip to main content

Hallo, als wij met een klant aan de telefoon zijn, en er wordt door een andere klant ook naar ons gebeld, dan horen wij wel een piepje dat er iemand belt, maar diegene krijgt GEEN in gesprek toon. Hoe kan dit en waar kan ik dit aanpassen? Want nu denken ze dat we er niet zijn. terwijl dat wel zo is. En bellen ze dus niet meer terug, maar mailen ze met, ik kreeg jullie niet te pakken… pfff. Groet, Ron

Niet vermeld: hebben we het hier over een vaste of mobiele aansluiting?

Dan staat wisselgeprek aan op je lijn. Je kunt die tweede oproep dan opnemen zonder de eerste te verbreken en dan kan je ‘wisselen’. Kan je uit laten zetten via ks. Zou ook via telefooninstellingen moeten kunnen. Dit zul je zelf aangezet hebben, want het staat niet standaard aan. (kpn zakelijk site over wissel- en groepsgesprek)

Echter, heb je voicemail aan dan zal de tweede beller, als je in gesprek bent, voicemail krijgen.

In de telefonie is een wisselgesprek de situatie waarbij iemand een telefoongesprek voert, en tijdens dit gesprek een toontje hoort dat aangeeft dat er een tweede aan hem of haar gerichte oproeppoging is. Wikipedia


Hi Peter, dank voor je antwoord. We hebben geen voicemail en we willen echt geen 2 mensen tegelijk aan de telefoon. ks is klanten service denk ik?


ks is klanten service denk ik?

:thumbsup_tone2::relaxed: Klopt.


Hi @Ron Kieft, een goedenavond en welkom op het Forum!

Ik zie dat aangeraden is om even met onze klantenservice te bellen, helemaal goed! Heb je hier inmiddels ook al contact mee gehad en is jouw probleem verholpen? Zo niet, dan hoor ik het graag en ga ik kijken of ik je verder kan helpen hiermee.


Hallo, ben al jaren klant bij jullie met mijn mobiele telefoon. Heb iets wat ik al een paar geprobeerd heb om te veranderen. Als ik in gesprek ben , krijgt iemand die mij dan belt geen ingesprekstoon. Hoe zou ik dat kunnen veranderen?  Groetjes


Hallo, ben al jaren klant bij jullie met mijn mobiele telefoon. Heb iets wat ik al een paar geprobeerd heb om te veranderen. Als ik in gesprek ben , krijgt iemand die mij dan belt geen ingesprekstoon. Hoe zou ik dat kunnen veranderen?  Groetjes

Hallo @Dineke0711 , wat krijgt de andere partij wel te horen als jij in gesprek bent?

Â