Skip to main content

Een aantal keren per dag wordt er gebeld op de vaste lijn met "geen melding" Er is ook geen contact met wie dan ook.

Goedemiddag @AJMarkus en welkom hier op het forum :)

 

Deze melding komt me niet meteen bekend voor dus ik ben eens voor je gaan zoeken. Toen vond ik een wat ouder topic van iemand die hetzelfde probleem ervoer en dat topic vind je hier. Het schijnt dat je vrij lang moet wachten en dat er dan een gesproken sms bericht volgt. Kun je eens kijken of hier wat mee kunt?


Lijkt me toch dat het wat anders zal zijn.

Die (gesproken) sms dienst op de vaste lijn is 1 januari 2019 al stopgezet.


Scherp, je hebt helemaal gelijk @PeterG . Heb jij misschien een idee wat dit anders nog zou kunnen zijn?


Nee. Maar ik denk een telemarketingbedrijf of tel. verkoop. Die bellen nog al eens anoniem.

Waarom er na opnemen geen contact is weet ik niet. Maar vaak worden er per medewerker 10-tallen nummers tegelijk gebeld, en wie het eerst maalt… Zo krijgt zo'n medewerker altijd iemand aan de lijn, is voor hen wel zo effectief.


Dat is niet onaannemelijk, dank voor het meedenken :) 

 

@AJMarkus , sinds wanneer speelt dit precies? Al langer of is het recent?


Hoi @AJMarkus , ik heb niks meer van je gehoord en ga het topic daarom sluiten. Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, spreek ons dan vooral aan!


Reageer