Skip to main content

Hier geen nummer herkenning. Vanmorgen kpn gebeld en het zou werken. Maar nee. Net kpn weer gebeld maar duurt en duurt maar. Opgehangen

Tv boven werkte ook niet meer. WiFi apparaat kpn werkt niet maar kpn stuurt een tv ontvanger op. Kpn een huis zonder WiFi versterker leg gewoon een kabel. Heb ik maar gedaan. 1 min werk.10 Europa El. Mijn ouders hebben 39 euro betaald voor nutteloos apparaat. Nu begonnen ze over een WiFi versterker van200 euro. Schandalig. 10 euro cat 5 kabel

Hoi @Nummer herkenning werkt niet. en welkom hier op ons forum :)
Voor de overzichtelijkheid heb ik je vraag afgesplitst en hier een eigen topic van gemaakt. Sinds wanneer werkt de nummerherkenning bij jou niet meer? En wat heb je eventueel zelf al geprobeerd om dit probleem te verhelpen? Verder geef je aan dat tv boven niet meer werkt(e); wat is daar nu de status?


3x  gebeld met kpn.  Het zou werken. Het werkte deze ochtend nu weer niet. Telefoon gereset modem gereset. Alles gedaan. 

Gisteren 2x gebeld 15 min per keer zitten wachten. 


Bedankt voor de toelichting @Nummer herkenning werkt niet. 

Jij ziet zelf dus zelf geen nummer staan op het display staan wanneer iemand jouw belt? Zou je je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik vanaf hier ook even met je mee gaan kijken!


Nee hij geeft onbekend nummer. Hij heeft het even gewerkt. We hebben kpn  gebeld en naar winkel geweest.  Binnenkort vul ik het in want morgen ben ik op vakantie en mijn ouders snappen het niet als 83 jarige. 


Nee hij geeft onbekend nummer. Hij heeft het even gewerkt. We hebben kpn  gebeld en naar winkel geweest.  Binnenkort vul ik het in want morgen ben ik op vakantie en mijn ouders snappen het niet als 83 jarige. 

Dat is natuurlijk prima @Nummer herkenning werkt niet., geef je nog wel even een seintje zodra je het forumprofiel hebt ingevuld? Voor nu in ieder geval een hele mooie vakantie toegewenst!