Skip to main content

Heb vanaf vandaag ook geen nummerweergave op mijn handset de vaste telefoon geeft wel nummers weer wat moet ik doen om op mijn handset wel nummerweergave te krijgen bel ik met mijn eigen mobiele telefoon dat geeft hij dan wel weer als andere mensen bellen geeft handset aan externe oproep

 

*admin topic afgesplitst

Hi @Buffy75, dank je wel voor jouw bericht. Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik je helemaal goed begrijp. Kun je kort toelichten wat je bedoelt met de handset en wat het verschil is met de vaste telefoon? Zou je ook het basisstation 30 seconden spanningsloos kunnen maken? Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen!


Vaste is basis station  de andere handset zal.optie eens gaan doen hem spanningsvrij hem.te maken 


Dank je wel voor de toelichting. Heeft het herstarten van het basisstation het probleem ook verholpen? Als het overigens wel werkt op 1 van de 2 vaste toestellen, dan wordt dit probleem niet veroorzaakt door de verbinding. Mocht het herstarten van het basisstation het probleem niet verhelpen, dan zou je nog de handleiding kunnen raadplegen. Mogelijk staat hier nog een oplossing in. Eventueel zou je nog een ander toestel kunnen proberen, zodat je dit uit kunt sluiten.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer