Skip to main content

nadat de monteur is geweest heb ik geen telefoon meer

Goedenavond @bellenkamp! Goed dat je via het forum contact met ons opneemt, welkom hier!

Wat vervelend en gek dat je geen telefonie meer hebt, na een monteursbezoek. Je verwacht dan eigenlijk juist, dat alles weer goed werkt! Ik neem aan dat het om de vaste telefoon gaat. Is er helemaal geen kiestoon meer? Is het toestel nog goed aangesloten op het modem? Het kan helpen om de telefoon los te koppelen van het modem en weer opnieuw aan te sluiten en als dat niet helpt probeer dan een herstart van het modem.

Lukt dit niet, bel dan vanaf bijvoorbeeld een mobiel nummer, met onze klantenservice. Het is ook mogelijk om met ons te chatten.

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Je hebt dan sneller en directer contact met ons, in het geval van geen telefonie fijner en wenselijker om het zo snel mogelijk op te lossen!


na een klacht over Wifi kreeg ik van KPN het aanbod om een monteur langs te sturen maar die kost 60,00 euro, ik ben hiermede akkoord gegaan, het bleek een monteur te zijn van een aannemer namens KPN,

hij kon mijn storing alleen verhelpen met een super Wifi maar die kost 150,00 euro, hij had geen versterker ,daar ging ik niet mee akkoord, mijn probleem was maar gedeeltelijk verholpen, na mijn klachten heb ik opnieuw KPN benaderd en toen stuurden zij mijn een monteur van KPN zelf en wat bleek, deze monteur had wel een versterker bij zich en mijn probleem was direct opgelost, ik heb een prima Wifi.

Ik verlang nu van KPN dat zij mij die 60,00 euro kosten terug betalen want die heb ik voor nop betaald.

M.vr.gr.

Theo Offermanns


Fijn om te lezen dat je nu een prima Wifi verbinding hebt! Wat betreft de monteurskosten, snap ik je verzoek niet helemaal:

na een klacht over Wifi kreeg ik van KPN het aanbod om een monteur langs te sturen maar die kost 60,00 euro, ik ben hiermede akkoord gegaan,

Ik verlang nu van KPN dat zij mij die 60,00 euro kosten terug betalen want die heb ik voor nop betaald.

M.vr.gr.

Theo Offermanns

Je bent akkoord gegaan met de kosten maar je verzoekt nu om een teruggave van de kosten of begrijp ik het niet goed en worden de kosten nu dubbel berekend omdat er 2 monteurs langs geweest zijn? 


nee ik ben niet blij met uw antwoord, de eerste monteur was van een aannemersbedrijf gestuurd door KPN, hij wou alleen een super wifi plaatsen, hij had geen versterker zei hij, kosten zestig euro.

de problemen waren nog niet opgelost en heb KPN gemeld dat ik nog steeds storingen had, daarop kreeg ik  van KPN een monteur van KPN zelf en die had wel een vesterker bij zich nadat die geplaatst was waren de problemen opgelost, de monteur van de aannemer zei er was geen versterker, kennelijk wou hij alleen super wifi verkopen.De eerste monteur is dus voor niets geweest en daarom vraag ik die zestig euro terug, de tweede monteur van KPN zelf was gratis die kreeg ik aangeboden van KPN.

m.vr.gr.

Theo Offermanns   


Bedankt voor jouw toelichting!

Je hebt een afspraak gemaakt met een servicemonteur en bent akkoord gegaan met de bijbehorende kosten om een servicemonteur langs te laten komen. Het is jammer dat deze monteur de problemen niet heeft kunnen oplossen: gelukkig bieden wij een garantie op de monteurswerkzaamheden. Als je binnen 28 dagen dezelfde problemen ondervindt, kun je een beroep doen op de garantie en sturen wij kosteloos nog een monteur langs. 


Het kan er bij mij niet in dat een monteur via KPN van een aannemer komt en zegt ik kan geen versterker leveren, dus die man komt voor nop, terwijl ik weer een klacht indien over mijn slechte wifi en krijg ik een monteur van KPN zelf en die monteur zegt  direct ik kan u een versterker plaatsen, het probleem is meer dan opgelost, ik heb nog nooit zo een goede wifi verbinding gehad, dus daarom eis ik die zestig euro terug omdat ik misleid ben, KPN had mij direct een eigen monteur moeten sturen.

m.vr.gr.

Th. Offermanns