Skip to main content

Mij zus is verhuisd en ik heb de experia box v10 a aangesloten in de woonkamer (rood en blauw) en in de meterkast op het isra 2 punt ook blauw en rood. Na heel lang wachten begonnen de lampjes groen te branden en werkte internet en de tv echter de telefoon werkt niet. Wat kan zou dit kunnen zijn.

Wat fijn dat je dit doet voor je zus.

Ik heb (wel eens) begrepen dat dat (activatie telefoon) soms wel wat langer duurt (tot 24 uur ofzo).

Maar alleen een moderator kan de status van een abonnement/verhuizing/aansluiting opzoeken. Daarvoor heeft deze gegevens nodig. Vul die (van je zus) ff in in je forumprofiel inclusief haar klantnummer en de laatste 4 cijfers van haar iban. (dat laatste kan bij pers. opm.).
Niet vergeten onderaan formulier opslaan te gebruiken.

Helaas is het zo druk dat de wachtrij voor de moderators momenteel 4 dagen is.

Het telefoonnummer van KPN is 0800-0402. Dat gaat in dezen misschien ietsje sneller.


Hoi @elsstn . Ik wil graag voor je kijken wat er mis gaat.  

Peter heeft je al een goeie voorzet gegeven. Kun jij je profiel aanvullen? Graag de gegevens van je zus uiteraard. Liefst ook het adres van de oude woning.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.