Skip to main content

Ik wil mijn SIP gegevens opvragen via de servicetool om dit in mijn Experiabox V8 te configureren, echter de ServiceTool toont mijn vaste telefoonnummer niet om uit te kiezen. Ik heb een VVDSL2_POTS aansluiting en een overgezet Telfort contract.

Jouw SIP gegevens behoren automatisch in jouw V8 geplaatst te worden, daar hoef je niets voor te doen.

Begrijp ik hieruit dat dat bij jou niet het geval is?


De gegevens kan je zelf niet handmatig instellen,Dat gaat vanzelf door middel van motive.

Al het modem eens gereset?

de V8 kan trouwens inmiddels via de wifimanager omgeruild worden voor een nieuwer model,Je krijgt dan de v10,v10a of box 12.


(ex) Telfort modems zijn niet beheerde modems en worden niet door Motiv geconfigureerd. Rebooting lost dit dan ook niet op (heeft de afgelopen maanden meerdere malen plaatsgevonden)

De situatie voor ex Telfort klanten is mijns inziens te vergelijken met free modem choice.

 


(ex) Telfort modems zijn niet beheerde modems en worden niet door Motiv geconfigureerd. Rebooting lost dit dan ook niet op (heeft de afgelopen maanden meerdere malen plaatsgevonden)

De situatie voor ex Telfort klanten is mijns inziens te vergelijken met free modem choice.

 

ik heb in het verleden ook telfort gehad en die v8 modems werden ook door motive gepusht.

SIP is uberhaupt niet in te stellen op de v8.

Wat je nog kan doen is een reset of de VOIP Tool(klik).

Mocht dat allemaal niet werken zou ik hem omruilen voor een v10,v10a of box 12.Dat kan via de wifimanager(klik)


ik heb in het verleden ook telfort gehad en die v8 modems werden ook door motive gepusht.

SIP is uberhaupt niet in te stellen op de v8.

Maar op de Telfort variant van de V8 waren de SIP gegevens toch wel te beheren?

 


ik heb in het verleden ook telfort gehad en die v8 modems werden ook door motive gepusht.

SIP is uberhaupt niet in te stellen op de v8.

Maar op de Telfort variant van de V8 waren de SIP gegevens toch wel te beheren?

 

in de laatste firmware niet naar mijn weten


In  mijn telfort NSO firmware zijn de SIP gegevens in ieder geval nog steeds configureerbaar Runtime code(02.00.143W4 (05.08.2021)) Boot code v3.00.06c

Echter ook na een factory reset worden de SIP gegevens niet gepushed….. Mijn probleem blijft dan ook nog steeds staan.


In  mijn telfort NSO firmware zijn de SIP gegevens in ieder geval nog steeds configureerbaar Runtime code(02.00.143W4 (05.08.2021)) Boot code v3.00.06c

Echter ook na een factory reset worden de SIP gegevens niet gepushed….. Mijn probleem blijft dan ook nog steeds staan.

Ik denk dat de eerste stap een nieuw modem is.

Die kan je via de wifimanager(klik) aanvragen.