Mijn ouders hebben al maanden zogenaamd glasvezel in huis. Kastje aangesloten door monteur.
Eind maart kregen ze spontaan een verhuisbrief van KPN. Van en naar hetzelfde adres (!). Vorige week spontaan een nieuw modem per post. Aangesloten. Sindsdien geen vaste telefoonlijn meer. Oude modem weer aangesloten, werkt ook niet meer. Mijn ouders zijn bejaard (in de 80) en zijn erg afhankelijk van hun vaste lijn. Prepaid mobieltje al paar keer opgewaardeerd, maar daar moeten ze steeds voor naar de winkel km's verderop. Bellen met Klantenservice werkt niet. Ticket aangemaakt, gebeurt niets, weer gebeld, zouden teruggebeld worden. Niet gebeurd. Mijn broer halve middag gebeld met Klantenservice. Ik idem op zaterdagmiddag. Weer ticket aangemaakt. Nu naar speciaal glasvezelteam, want het is te ingewikkeld voor de storingsmonteur en dergelijke. Ook weer niet terug gebeld vandaag. Waarschijnlijk heeft glasvezel nooit gewerkt en zaten ze onwetend nog op koper. Internet en tv doen het wel... op kastje glasvezel brandt alleen de power constant. Overige 2 knipperen. Wat zou er aan de hand zijn? En wat moet er gebeuren dat er nu écht actie ondernomen gaat worden?