Ik spreek hier uit hoofde van mijn moeder: zij is 102 jaar oud en woont in verzorgingshuis de Breedonk in Breda. Ze heeft vaste telefonie van KPN: ouderwets analoog uit de muur met zo'n rj11 kabeltje met een
BelVrij Weekend abo.
Sinds een paar dagen werkt haar telefoon niet meer (en het is niet de telefoon zelf of het kabeltje, dat hebben we gecheckt). Ik heb 3x klantenservice gebeld, en eigenlijk 3x hetzelfde antwoord gekregen: nl. dat zij in hun administratie noch het adres noch het telefoonnummer van mijn moeder kunnen vinden, en daarom verder niets voor mij kunnen betekenen. Terwijl ik Nota Bene wel een factuur van KPN heb met daarop èn telefoonnummer èn adres van mijn moeder! (ik kan een copy van die factuur meesturen, maar om voor de hand liggende redenen, doe ik dat liever in een PM of zoiets).
Ik heb helaas ook geen klantnummer kunnen vinden: volgens jullie site zou die linksboven op de factuur staan. Nee dus.
Voor mijn moeder is die telefoon heel belangrijk want voor haar eigenlijk nog de enige manier om zelf contact te houden met familie en vrienden. Daarom hoopte ik dat een van de moderators hier eens naar kon kijken zodat Onsmoe weer normaal kan bellen en gebeld worden