Skip to main content

we hebben geen telefoon meer ook wil het modem niet resetten dus kan niet bellen maar ook niet gebeld worden.

is een experiabox 10a ook in menu van de box geen telefoon te zien.

@CorL wat was de oude procedure dan? Ik doe dit al heel wat jaren en hebben in deze tijd altijd al deze twee methodes gehad: PostNL punt of koerier aan huis voor 10 euro. In beide gevallen moet het oude meteen ingeleverd worden. Wat op zich ook wel logisch is, want omruilen gebeurt eigenlijk alleen maar bij defect en dan heb je niets meer aan de oude apparatuur. Scheelt je weer een ritje naar een PostNL punt. 


Vroeger werd het opgestuurd en kon je de oude apparatuur terugsturen. Toen kon je het afhalen en later je apparatuur terugsturen. Ik weet dat het een keer veel commotie gaf, toen wij van deze procedure uitgingen en niets bij ons hadden. Hebben we dus later alle apparatuur teruggestuurd want we kregen het nog gewoon mee. 

En als je het even nakijkt, ik ben wel heel lang KPN/PTT klant. Ik heb mijn producten gekoppeld aan mijn forum profiel. 

Als alles stuk is, maakt omruilen natuurlijk niets uit. Maar als alleen gaat om een niet werkende vaste lijn verbinding is het bijzonder naar als je een niet werkend apparaat meekrijgt en dan weer een week, zoals ik hier merk dat het vaak duurt, zonder TV en Internet zit. 

Ik weet dat jij daar adequaat op zit. Maar jij bent niet iedereen.