Skip to main content

2 problemen met  de telefoon via de experiabox.
 

  • Regelmatig krijg ik geen weksignaal op mijn telefoon. De experiabox tikt wel maar mijn telefoon  geeft geen weksignaal. ( telefoon al gewisseld )
  • Telefoon is ‘dood’ en lampje voice op experiabox brand ook niet.

 

In beide gevallen is de oplossing de experiabox uit en aan zetten en het probleem is opgelost voor een tijdje.

 

Wie weet de oplossing. 

Hoi @pmollers ,

Welk type modem heb je?Is die al eens gereset?


Hoi martijn197108 

Modem is een V8

 

Ja al heel vaak.  
Tegenwoordig doe ik hem gewoon uit en aan zetten, voorheen  steeds  een paperklip in het reset gaatje. Maar het effect is hetzelfde. In beide gevallen doet hij het weer een paar dagen.
 

Dank voor je hulp, maar nog geen oplossing.

 


De V8 kan je vervangen als je de wifimanager doorloopt,Hopelijk is het met een nieuw modem beter.


Hallo @pmollers, ik ben het eens met Martijn. Een nieuw modem biedt waarschijnlijk de oplossing voor de wegvallende telefonie. 


@martijn197108 @Jeroen_dB 

Ik heb de wifimanager doorlopen en hij kwam al heel snel dat mijn modem te oud was. Modem besteld en vandaag al in huis, super lekker snel. Inmiddels er tussen gezet, en nu is het dus afwachten wat er gebeurd. 

Dank voor het meedenken, en de mogelijke oplossing. Laten we hopen dat dit het probleem oplost. 


Ik hoop met je mee @pmollers. Mochten de problemen blijven, horen we dat natuurlijk graag!