Skip to main content

Sedert onze ‘upgrade’ van de lijn voortdurend verbindingsproblemen met zowel het geluid van de telefoon (bellers kunnen mij niet horen of andersom of enorm geruis en gekraak op de lijn etc.

Ook bevriest de TV vaak of deze valt helemaal weg Vorige week is er een uitstekende KPN monteur geweest, nieuwe router (KPN box 12 Franse Sagemcom) aangesloten en direct na het opnieuw instellen leek het de eerste dag goed te gaan, maar het probleem is weer in volle hevigheid terug. Mensen bellen mij terug via Mobiel, ik bel ook zelf vaak opnieuw via mobiel vandaag ELK gesprek een probleem. WAT een bagger verbinding. Speedtest geeft 30MB down en 6MB up (bij abonnement van 50) aan, maar dat schijnt de onderkant van ‘normaal’ te zijn. Heb ik geen probleem mee, maar dan moet alles wel werken en dat doet het dus niet.

 

Kan ik terug naar de vorige setting SVP, wat minder snelheid maar wel veeel betrouwbaarder?

Hoi @KPNforumrj

Welkom op het KPN Forum. Wat naar dat je meerdere problemen met de verbinding ervaart. Je geeft aan dat er een “upgrade” heeft plaatsgevonden, wat voor upgrade bedoel je precies, wat was er gewijzigd? Je schrijft dat een speedtest uitkomt op 6 Mbit/s. Meet je dat via Wifi of via een bekabeld aangesloten apparaat? Kan je eens een speedtest uitvoeren via een apparaat dat met een directe netwerkkabel op je modem is aangesloten? Welke lampjes branden/knipperen in welke kleur op je modem, op het moment dat je een wegvallend signaal van één van je diensten ervaart? 

Kun je daarnaast je gegevens (zoals naam, geboortedatum en adres) invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Reageer