Skip to main content

Goedenavond,

Dit is vast niet de goede plek, maar zie geen andere mogelijk voor zo’n bericht naar jullie, KPN. En ook geen mogelijkheid tot mailcontact. Mijn vraag gaat niet over de aansluiting van mijzelf, de vraag gaat over de storing bij directe familie in Tienhoven, postcode 3612AA en omgeving.

Ik ben verbaasd over de afhandeling van de storing daar. Deze duurt al meer dan een maand. Op 17-11-2023 ontstond een storing aan de telefoonlijn, die breder lag, meer klanten betrof en waarvoor de kabel in de weg opgegraven moest worden. Door KPN gemeld dat het een paar dagen later zou gebeuren, omdat er met groter materiaal gewerkt moest worden. Prima. De monteur kwam dit zelf persoonlijk aan de deur melden. Ook netjes.

Diverse keren monteur in de buurt, die ontdekte dat hij het niet zelf kon oplossen. Logisch, er was ander materiaal nodig en dat was bekend. Ik mis de storing ook op de site met actuele storingen in deze buurt.

Als laatste zou het afgelopen vrijdag hersteld worden. Hetzelfde verhaal, dit is een grotere klus, kabel ligt al 4 weken open, er zit water in, stuk nieuwe kabel nodig, tuin moet open, allemaal smoezen. Daar kan de aanwezige monteur niks aan doen, maar verdikkeme, dat was direct al bekend.

Per saldo blijft het vertragen met meer adressent zonder telefoon en/of internet. Ook ouderen zonder mobiel of met afhankelijkheid alarmsysteem.

Ten eerste onbegrijpelijk dat dit zo lang moet duren. Dit is een storing en gaat over bereikbaarheid. Waar is jullie belofte voor stabiele telefonie of interesseert de klant jullie niet meer?

Er is al bijna 5 weken geen diensten geleverd. U beroept zich wss op overmacht, maar dat betekent dat er ook niet betaald hoeft te worden. Stort u het geld terug?

Ik ben zelf, ook met mijn eigen aansluiting, enthousiast over de snelle en goede aanpak die KPN bood bij vragen en storingen, ook als ik anderen daarbij hielp. Dit verspilt veel goodwill.

Ik verzoek u mij niet terug te melden dat er naar gekeken zal worden, maar dat hier wordt opgeschaald en wanneer het wordt opgelost. Nu komen de feestdagen eraan en dan wordt het weer volgend jaar. Dit kan echt niet, dus zorg dat het nu direct wordt opgepakt. Maak mij, maar in bijzonder die buurt blij.

 

Hallo @Willem Westbroek ,

Je kunt jouw vraag via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm