Skip to main content

Heb giga set A585, die geeft steeds aan: geheugen vol ! Wis berichten !

maar hoe doe ik dat, kan het niet vinden in de handleiding.

Bedankt voor je bericht @oldie1943. Ik heb even voor je het een en ander uitgezocht. Ik vermoed dat dit over het gaat over het aantal berichten opgeslagen in het anwoordapparaat, Op pagina 38 van de handleiding wordt uitgelegd hoe je berichten kunt wissen. Er zijn 2 opties: individueel verwijderen of geheugen in 1 keer wissen.


Beste Jeroen,

Heb op pagina 38 gekeken maar het moest bij mij pagina 37 zijn, heb ook ontdekt op de achterkant van het toestel dat daar A58H staat.

maar neemt niet weg dat ik niet verder kom en dus niets kan wissen, hoe vreemd dat ook klinkt, ben wel 7 maanden in Australië geweest omdat ik niet terug kon vliegen wegens het Corona virus, maar of dat er iets mee te maken heeft, ik denk het niet, wel waren de batterijen zogoed als op, maar nieuwe hielp ook niet.

Toch dank voor je reactie, als je nog een tip hebt hoor ik dat graag.


Het kan ook zijn dat je geen antwoordapparaat hebt maar dat het gaat om de voicemail. Anders durf ik het ook niet te zeggen wat je nog kunt doen als de stappen in de handleiding niet werken.


Jeroen,

Ik heb wel een antwoordapparaat maar het werkt gewoon niet die handleiding, kom er in ieder geval niet uit, maar de telefoon werkt verder nog goed, dus ik houd het voor gezien, nogmaals bedankt voor je hulp.

Ad van de Put.