Skip to main content

Goedenavond . 

 

 

Ik heb de gigaset A415 . 3 toestellen . Aan gesloten op laatste nieuwe Fritzbox. Als ik met 1 toestel aan t bellen ben kan een ander mij toch bellen en ik kan de ander antwoorden .De andere 2 gaan dan gewoon af.

 

Gr Arie

Gebruik je de Fritzbox als basisstation? Ofwel zijn de handsets daarop aangemeld?


Goedemorgen . Ja de handsets zijn  zo ver ik weeet daar op aangemeld . 

 

Groet Arie


Als ik met 1 toestel aan t bellen ben kan een ander mij toch bellen en ik kan de ander antwoorden .De andere 2 gaan dan gewoon af.

En dat wil je liever niet ?
Je wil dan in gesprek (toon) geven aan de 2e beller ?

 


Ja de handsets zijn  zo ver ik weeet daar op aangemeld .

Dan kan je inderdaad van de dubbele lijn gebruik maken.

Ik weet niet of je op de Fritzbox iets hebt als “in gesprek instellen bij gebruik telefoon”.

Als je een (het) losse basisstation op een Phone poort van de Fritz hebt en dáárop de handsets aangemeld is het volgens mij wel “bezet bij in gesprek”.


Ja de handsets zijn  zo ver ik weeet daar op aangemeld .

Dan kan je inderdaad van de dubbele lijn gebruik maken.

Ik weet niet of je op de Fritzbox iets hebt als “in gesprek instellen bij gebruik telefoon”.

Als je een (het) losse basisstation op een Phone poort van de Fritz hebt en dáárop de handsets aangemeld is het volgens mij wel “bezet bij in gesprek”.

Dank je voor je antwoord  .👍


Als ik met 1 toestel aan t bellen ben kan een ander mij toch bellen en ik kan de ander antwoorden .De andere 2 gaan dan gewoon af.

En dat wil je liever niet ?
Je wil dan in gesprek (toon) geven aan de 2e beller ?

Ja liever wel.

 


Goedemorgen . Ja de handsets zijn  zo ver ik weeet daar op aangemeld . 

 

Groet Arie

In het menu van de Fritz!Box zijn per aangemeld handset, verschillende instellingen mogelijk, ook dat wanneer een telefoongesprek wordt gevoerd, de andere niet overgaan, @Marita Rupke van Riet 

,Hoe dit in te stellen, staat uitgebreid beschreven in het online handboek. 


https://nl.avm.de/service/handboeken/fritzbox/

Succes.


Oproep afwijzen indien in gesprek (busy on busy)

Inkomende oproepen worden afgewezen als er al een gesprek wordt gevoerd met de telefoon. De beller hoort de bezettoon. 

Dit heb ik bij de 3 toestellen  nu  nu aan gevinkt