Skip to main content

Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.  staat er te lezen in mijn account. Is het ook mogelijk dat u er bij vermeldt gedurende welke periode dit niet mogelijk zal zijn?  Ik wilde mijn belvrij stopzetten, maar dit is als gevolg van de wijziging die verwerkt wordt, dus niet mogelijk. Maar beste KPN, waar staat nou in uw productvoorwaarden dat ten tijde van een wijziging over een ANDER product dan waar de wijziging over gaat, het niet mogelijk is dat andere product stil te zetten?

Hallo @Cor tevreden ,

Als het BelVrij uitzetten niet lukt via MijnKPN, dan kun je morgen vanaf 8.00 bellen of chatten met KPN. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Doordeweeks van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag tot 17.00) 

Als het de telefonische klantenservice ook niet lukt, dan kunnen ze een ticket aanmaken voor de backoffice. Wijs ze daarop , als ze daar niet zelf mee komen in het gesprek.  

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Dag @Cor tevreden Is het inmiddels gelukt via de klantenservice? 


Bart, Daartoe was ik nog niet in de gelegenheid.

Maar met alle respect Bart: mijn vraag was waar in de Algemene- of productvoorwaarden te lezen valt dat het kan voorkomen dat keuzeopties voor de klant onverwacht beperkt kunnen worden door KPN, zoals in verband met de mededeling in mijn account die ik u liet zien. óf u zet in de voorwaarden dat wijzigingen, in een geval als hier aan de orde alleen per telefoon bij KPN kunnen worden aangevraagd, zo ik uit uw reactie begrijp.  Dan is dat ook helder! Ik moet nu naar de kapper dus ik moet nu dit gesprek afkappen.


Dan hoop ik van harte dat het nu wel gelukt is, @Cor tevreden Het is -denk ik- niet meer of minder dan een technisch probleem, waardoor het even niet mogelijk is om alle functionaliteiten te gebruiken. En zoiets wordt uiteraard zo snel mogelijk opgelost, waardoor je alle opties weer kunt gebruiken.