Skip to main content

Graag wil ik de dienst Bel Onbeperkt Altijd uitschakelen maar dit lukt niet via mijn KPN. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Hallo @carro,

Als het online uitschakelen niet lukt, dan kun je het beste morgen vanaf 8.00 bellen naar 0800-0402.  (Doordeweeks hiervoor open tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.) 

Of je kan het regelen in een KPN-winkel. 

Hier op het forum doen ze dit soort wijzigingen niet i.v.m. uit te voeren controles. 


Bedankt voor je reactie. Ik zag dat via dit forum eerder wel een dergelijke wijziging is gedaan. Ik heb geen tijd om naar de winkel te gaan, moet werken.  En lang in de wacht zitten met bellen is ook niet echt een optie om due reden. Ik hoopte op wat medewerking van KPN in deze. Vind het vrij raar dat dit online niet te regelen is.


Veel van de kpn winkels zijn ook zondag open. 

En allemaal maandag tot en met zaterdag.

Zulke werkweken maak je vast niet. 

En in de wacht zet je de telefoon gewoon op speaker. Kun je doorwerken totdat je de medewerker hoort.

Check hier winkels en openingstijden 

http://kpn.com/winkel

0800-0402 

Maandag- vrijdag 8 tot 18 uur

Zaterdag tot 17 uur; zondag gesloten 


Allemaal leuk bedacht maar het is belachelijk dat je dit niet online kunt regelen en zoveel moeite moet doen om een dienst op te zeggen. Dus KPN als jullie dit lezen graag medewerking om het stop te zetten.

Op zondag heb ik andere dingen te doen dan naar een winkel rennen en als ik aan het werk ben mis ik telefoontjes van klanten als mijn toestel zo lang bezet is dus geen optie.


Allemaal leuk bedacht maar het is belachelijk dat je dit niet online kunt regelen en zoveel moeite moet doen om een dienst op te zeggen. Dus KPN als jullie dit lezen graag medewerking om het stop te zetten.

Op zondag heb ik andere dingen te doen dan naar een winkel rennen en als ik aan het werk ben mis ik telefoontjes van klanten als mijn toestel zo lang bezet is dus geen optie.

In principe kan het gewoon via MijnKPN geregeld worden, maar je geeft zelf aan dat je dat om een of andere reden niet lukt. 


MijnKPN inloggen → Tabblad Internet → Meer opties bekijken → abonnement → abonnement aanpassen.

 

Hier kan je zelf alles aanpassen, toevoegen, verwijderen of je snelheid veranderen. 

 

 


Maar ben je dan maandag tot en met zaterdag bereikbaar voor je klanten? Één van die dagen ben je toch zeg maar gesloten en kun je gewoon KPN bellen lijkt mij.

Maar goed. Probeer het via de MijnKPN app. Daarin kan meer dan in de website versie 🙂


MijnKPN inloggen → Tabblad Internet → Meer opties bekijken → abonnement → abonnement aanpassen.

 

Hier kan je zelf alles aanpassen, toevoegen, verwijderen of je snelheid veranderen. 

 

 

Via de app MijnKPN is het dus prima mogelijk.  Goed gevonden @Ik_Combineer 👍🏽

Is het je zo gelukt @carro ? 


@Noordzee schreef:

Via de app MijnKPN is het dus prima mogelijk.

Dat is nog maar de vraag, ik heb daar nog geen "bewijs" voor gezien.


@wjb 

Ik heb het net bij mijzelf gecheckt.

Ik kom inderdaad in het door @Ik_Combineer getoonde scherm en ik kan daar mijn abonnement Vast Bellen aanpassen met de twee opties door op de blauwe Plus te drukken. 

 


Ik heb het net bij mijzelf gecheckt.

Ik kom inderdaad in het door @Ik_Combineer getoonde scherm en ik kan daar mijn abonnement Vast Bellen aanpassen met de twee opties door op de blauwe Plus te drukken. 

Dat je de optie kunt toevoegen is me duidelijk maar of je hem ook weer kunt weghalen met een "min" button als je hem al hebt weet ik nog steeds niet.

Blijkbaar heb jij ook geen "BelOnbeperkt" optie actief want anders zou je, neem ik aan, geen "plus" button maar een "min" button moeten zien.


De tip van de KPN app was een goede tip dus bedankt daarvoor. Deze gedownload en daar kon ik het inderdaad wel uitzetten. Via een laptop lukt dat niet en het staat ook nergens vermeld dat dit via de app wel mogelijk is. Als het goed is is het nu gelukt. Dank allen voor de reacties.


De tip van de KPN app was een goede tip dus bedankt daarvoor. Deze gedownload en daar kon ik het inderdaad wel uitzetten. Via een laptop lukt dat niet en het staat ook nergens vermeld dat dit via de app wel mogelijk is. Als het goed is is het nu gelukt. Dank allen voor de reacties.

Heel fijn dit! Het hoort echter óók te lukken via de MijnKPN website, het is me dus een raadsel waarom dit bij jou niet ging. Gelukkig via de app opgelost 😊


Ik lees in dit forum dat het bij meer mensen niet lukt om het zelf uit te schakelen. Ik heb sowieso problemen om via de Google Chrome browser in te loggen bij Mijn KPN op mijn laptop. Het scherm gaat knipperen en inloggen lukt niet. Dat doe ik dus noodgedwongen altijd via Firefox. Cache legen helpt niet. Het probleem bestaat al een paar jaar. Misschien kunnen jullie zelf eens testen in Chrome?

Maar dat terzijde. Het aanpassen in Mijn KPN via laptop werkt echt niet. Er is nergens een optie om de wijziging door te voeren. Gelukkig via de app wel dus is het probleem waarvoor ik hier een bericht plaatste opgelost.