Skip to main content

Hoe kan ik mijn nieuwe vaste telefoon aanmelden?

  • 21 August 2024
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Hoe kan ik mijn nieuwe vaste telefoon aanmelden?

 

Een vaste telefoon hoef je niet aan te melden. Stekker in het modem steken en dan moet het werken. Je moet natuurlijk wel een abonnement met telefoonoptie hebben.


Hoi @mvanappeven, het is inderdaad niet nodig om een vaste telefoon aan te melden. Maar mogelijk bedoel je iets anders dan wij denken, kan je vertellen wat je precies bedoelt?


Klopt! Aanmelden was nodig in juni toen ik verhuisde. Nu was er een probleem met de wandcontactdoos van KPN. Blijkbaar iets scheef gaan zitten toen ik het kleine stekkertje van de oude telefoon eruit trok. De monteur heeft dit met een aardappelschilmesje recht geduwd. Kost 70 euro!


Klopt! Aanmelden was nodig in juni toen ik verhuisde. Nu was er een probleem met de wandcontactdoos van KPN. Blijkbaar iets scheef gaan zitten toen ik het kleine stekkertje van de oude telefoon eruit trok. De monteur heeft dit met een aardappelschilmesje recht geduwd. Kost 70 euro!

Tja, als het geen KPN-probleem is, krijg je gewoon de rekening, niks bijzonders aan @mvanappeven 


Ook in juni was het niet het aanmelden van de telefoon, die term klopt niet.

In dit geval was het aansluitpunt beschadigd blijkbaar. Als er een monteur komt kan deze kosten in rekening brengen als het in de thuislocatie is, zoals dit wandcontact. Als het buitenshuis was geweest zal de monteur daar geen kosten voor rekenen. In dit geval zin de kosten dus inderdaad wel terecht.


Reageer