Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn nummer zichtbaar maken en nummerherkenning voor anderen aanzetten?

• 30 januari 2025
  • 7 reacties
  • 55 keer bekeken

Help

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Fam Abbekerk ,

Dat kan de klantenservice voor jou instellen. 

Je kunt dan het beste de klantenservice vragen om jou te bellen.     

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt. 

Facebook en X zijn alternatieven

Bekijk origineel

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36113 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2025

Hallo ​@Fam Abbekerk ,

Dat kan de klantenservice voor jou instellen. 

Je kunt dan het beste de klantenservice vragen om jou te bellen.     

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt. 

Facebook en X zijn alternatieven

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 638 reacties
  • 30 januari 2025

Hoi ​@Fam Abbekerk, welkom op de KPN Communitypagina! Op deze plek helpen vooral KPN klanten elkaar, maar kan een KPN moderator ook meekijken.

Als aanvulling op ​@Noordzee wil ik graag meegeven dat je ook nummerherkenning in je iPhone of Android telefoon aan/uit hebben staan. Op de iPhone kan je naar Instellingen > Apps > Telefoon > Nummerherkenning gaan en daar nummerherkenning aan/uit zetten.

Voor Samsung kan je hier vinden hoe je dat doet.

Hopelijk kom je hiermee verder, en anders kan de klantenservice je ook vast verder helpen. En deel anders gerust waar je tegen aanloopt, dan kunnen wij ook meedenken/meekijken :)

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36113 reacties
  • 31 januari 2025

Dankjewel voor je aanvulling ​@ikheetjeff ,

Ik had deze opties niet genoemd omdat dit een topic is in de rubriek “Vast bellen”. En daar kun je dit soort zaken alleen via de klantenservice regelen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3294 reacties
  • 31 januari 2025

Men kan anoniem bellen afdwingen met *landcode*telefoonnummer met vaste lijn of #landcode#telefoonnummer voor mobiel. Wat is het tegendeel? Als b.v. anoniem bellen standaard ingesteld is, welke prefix moet men gebruiken voor nummerweergave? B.v. voor Nederland? *31# of #31* misschien?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36113 reacties
  • 31 januari 2025
TDN schreef:

Men kan anoniem bellen afdwingen met *landcode*telefoonnummer met vaste lijn of #landcode#telefoonnummer voor mobiel. Wat is het tegendeel? Als b.v. anoniem bellen standaard ingesteld is, welke prefix moet men gebruiken voor nummerweergave? B.v. voor Nederland? *31# of #31* misschien?

Bij ons staat bij Vast Bellen dit ingesteld. Dat heb ik lang geleden zo geregeld bij de klantenservice.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 638 reacties
  • 31 januari 2025
Noordzee schreef:

Dankjewel voor je aanvulling ​@ikheetjeff ,

Ik had deze opties niet genoemd omdat dit een topic is in de rubriek “Vast bellen”. En daar kun je dit soort zaken alleen via de klantenservice regelen.

Super scherp gezien ​@Noordzee mijn excuus voor misschien een onnodige suggestie 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36113 reacties
  • 31 januari 2025

Geen probleem hoor ​@ikheetjeff 👍

Reageer