Skip to main content

Ik wil mijn vaste telefoon opzeggen. Dat lukt niet via de website, en ook niet zoals ten onrechte wordt vermeld via de MijnKPN app.

Hoi @Nardo 

Je kunt het snelste even gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten


Bij een Alles-in-1 abonnement kan telefonie er niet uit (en als ze het wel doen scheelt het niks qua abonnement kosten).

Bij '’internet+TV+telefoon'’ en bij Hussel kan het er wel uit en scheelt het € 2 abonnement kosten per maand.


Hoi @Nardo. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om het telefoonnummer te verwijderen uit jouw abonnement? Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!😊


Hoi @Nardo 

Je kunt het snelste even gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

Dank je voor de antwoorden. Bellen met KPN heeft het inderdaad opgelost. Een vinkje uitzetten bleek inderdaad niet mogelijk (ook niet via de MijnKPN app).


Wat goed om te lezen dat onze klantenservice jou inmiddels heeft verder geholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!😊