Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in de voicemail instellingen?

• May 3, 2022
  • 5 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik wil dat bellers naar mijn vaste nummer nadat de telefoon vijf keer is overgegaan mijn welkomstbericht horen, en dat een ingesproken voice-mail bericht naar mijn e-mail adres wordt gestuurd -- net zoals dat bij XS4All gebeurde.

Hoe moet ik dit bereiken?  Opbellers horen nu geen welkomstbericht, en als ik mezelf bel met mijn mobiele telefoon gaat de vaste telefoon enkele keren over en kom ik in mijn voice-mail "box” terecht.

Beste antwoord door RBxx

Hallo @eltollo , er staat een uitgebreid artikel in de Kennisbank.

Hopelijk vind je daar het antwoord op je vragen.

Succes!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• May 3, 2022

Hallo @eltollo datkun je in MijnKPN regelen bij producten,vaste telefoon.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 3, 2022

Dank Jan D.

Echter, na het invoeren van “doorschakelen naar voicemail” gaat de telefoon maar een keer over, dat is niet de bedoeling, hij moet vaker overgaan.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 3, 2022

Hallo @eltollo , er staat een uitgebreid artikel in de Kennisbank.

Hopelijk vind je daar het antwoord op je vragen.

Succes!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 3, 2022

Dank Rob, maar helaas.

Ik stel via mijn vaste telefoon in: doorschakelen naar voice mail na vijf keer bellen, maar de voicemail wordt meteen ingeschakeld, zonder dat de beller de kans krijgt iets te zeggen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 3, 2022

Het is eindelijk gelukt: het blijkt mogelijk te zijn om het aantal keren dat de telefoon overgaat voor het voicemail bericht verschijnt in te stellen via de MijnKPN App. Jammer dat dat in het artikel op de Kennisbank niet stond vermeld. Dank voor de snelle reactie in ieder geval.