Skip to main content

Ik wil dat bellers naar mijn vaste nummer nadat de telefoon vijf keer is overgegaan mijn welkomstbericht horen, en dat een ingesproken voice-mail bericht naar mijn e-mail adres wordt gestuurd -- net zoals dat bij XS4All gebeurde.

Hoe moet ik dit bereiken?  Opbellers horen nu geen welkomstbericht, en als ik mezelf bel met mijn mobiele telefoon gaat de vaste telefoon enkele keren over en kom ik in mijn voice-mail "box” terecht.

Hallo @eltollo datkun je in MijnKPN regelen bij producten,vaste telefoon.

Succes.

 


Dank Jan D.

Echter, na het invoeren van “doorschakelen naar voicemail” gaat de telefoon maar een keer over, dat is niet de bedoeling, hij moet vaker overgaan.


Hallo @eltollo , er staat een uitgebreid artikel in de Kennisbank.

Hopelijk vind je daar het antwoord op je vragen.

Succes!


Dank Rob, maar helaas.

Ik stel via mijn vaste telefoon in: doorschakelen naar voice mail na vijf keer bellen, maar de voicemail wordt meteen ingeschakeld, zonder dat de beller de kans krijgt iets te zeggen.


Het is eindelijk gelukt: het blijkt mogelijk te zijn om het aantal keren dat de telefoon overgaat voor het voicemail bericht verschijnt in te stellen via de MijnKPN App. Jammer dat dat in het artikel op de Kennisbank niet stond vermeld. Dank voor de snelle reactie in ieder geval.