Skip to main content

Mijn schoonmoeder van in de tachtig heeft alleen vast bellen van KPN. Haar telefoon doet het sinds vandaag niet meer. Hoe kan ze in godsnaam service krijgen. Ik kan haar zelfs niet eens aan een telefoonnummer van een servicedesk helpen, want die staat niet op de website. De storing melden via KPN-ID lukt niet omdat ik het product niet gekoppeld krijg terwijl ik toch echt de gegevens correct invul.

En op de hele KPN-website is geen chatbox te vinden waar je snel contact krijgt met een service medewerker. Ze heeft juist een KPN-abonnement omdat ze in de veronderstelling is dat KPN geen low-cost flutbedrijf met slechte service is.

Hoe kan haar storing snel worden verholpen. Ze woont op de Rijnweg in Monster. Is daar wellicht een grotere storing? Zo ja, wanneer wordt die verholpen? Of betreft het een individuele storing, Zo ja hoe denkt KPN dan contact met haar op te nemen nu KPN het voor haar onmogelijk maakt contact met KPN op te nemen? PS: Het ligt NIET aan haar toestel, we hebben meerdere toestellen geprobeerd!!!

En in algemene zin vindt ik dat KPN en elke andere provider een dure plicht heeft om het niet moeilijker voor bejaarden te maken dan het al is, en helemaal in deze tijd nu de telefoon soms de enige sociale lijn naar buiten hun woning is. Echt schandalig dat het zo moeilijk wordt gemaakt. Ik ben echt geen digibeet en zelfs voor mij is het een totaal zoekplaatje.

 

Misschien ben je zelf in de gelegenheid om te bellen. 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken


dank je wel.