Skip to main content

Hoe kan ik mijn voicemail activatie veranderen? Hij gaat nu aan na 5x de beltoon. Ik wil dat ie dat pas doet na 10x. Hoe moet ik dat veranderen?

*Admin: topic verplaatst naar Vaste Telefonie board

Er is toch wel iemand die dit weet!


Dit is wat ik kan vinden met een zoekopdracht van Google.

"Die staat bij de mobiele telefoons standaard op een vaste tijd van 20 seconden. De rinkeltijd kan niet worden aangepast."

 


Sorry, ik was onvolledig met mijn vraag. Mijn vraag betreft mijn vaste telefoon aan huis, niet mijn mobiel


Goedemiddag @Rob Ch, het aantal keren dat de vaste telefoon overgaat naar de voicemail is 5x overgaan. Dit is niet aan te passen. 


Mijn vraag betreft mijn vaste telefoon aan huis, niet mijn mobiel

Je vraag staat onder “mobiele abonnementen'’ vandaar de initiële antwoorden

 

Helaas kan ook je vaste telefoon niet langer dan 20 seconden over gaan voordat voicemail intreed.
Bij doorschakelen naar ándere nummers kan je het wel instellen tussen 2 x en 10 x, maar dus niet naar voicemail.

Dat is één van de redenen dat ik het al jaren niet meer gebruik. Maar een dect met geïntegreerd antwoordapparaat heb. Die staat op 30 sec. (dat is zo'n 10 x overgaan idd).
Bijkomend voordeel: geen gesprekskosten meer bij bellen naar 0842333 voor het luisteren van ingesproken berichten.
Nog een voordeel van een antwoordapparaat: je kunt het gesprek overnemen zodra je de beller hoort inspreken.


Dank voor de reacties. Wat ik wilde, kan dus niet zonder meer.