Skip to main content

We hebben 2 telefoonnummers, die zijn ook zichtbaar in MijnKPN.

Echter in de ZTE H369A (Experiabox V10) instellingen staat slechts 1 van de telefoonnummers geregistreerd onder “VoIP Settings”, en wel onder Phone 1. Ik zou graag het tweede telefoonnummer registreren onder “Phone 2” zodat ik de tweede telefoon kan aansluiten op de tweede fysieke telefoonpoort van het modem.

Vraag: hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat het tweede telefoonnummer ook geregistreerd staat bij “VoIP Settings” in het modem? Moet ik daarvoor een factory reset doen of kan het ook anders?

Ik heb een KPN klantenservice medewerker gesproken die zegt dat ik het zelf kan doen maar hij vertikt het om aan te geven hoe omdat we geen servicecontract bij ons kleinzakelijk abonnement hebben.

Het hoort gewoon automatisch goed te staan. Heeft u de box al eens gereset?

 


Nee heb de box nog niet gereset omdat ik bang ben instellingen van bijvoorbeeld de Chromecast te verliezen. Is resetten de enige manier?


Er staan geen instellingen van de Chromecast in de Experiabox. 

Als u een servicecontract neemt is een reset waarschijnlijk ook het eerste wat een KPN medewerker zal doen.

Heeft u naar mijn afbeelding gekeken? 


Er staan geen instellingen van de Chromecast in de Experiabox. 

Als u een servicecontract neemt is een reset waarschijnlijk ook het eerste wat een KPN medewerker zal doen.

Heeft u naar mijn afbeelding gekeken? 

Bedankt voor de info. Dan gaan we er maar van uit dat reset de enige optie is. Voorlopig schakel ik maar de 2 telefoons parallel bedraad, dat werkt ook. Van de Chromecast etc staat het IP adres in het modem. Mijn SIP instellingen staan exact hetzelfde als in de afbeelding 🙂