Skip to main content
Antwoord

Hoe stel ik meeluisteren in op mijn Gigaset E 290?

• August 18, 2025
  • 9 reacties
  • 100 keer bekeken

Hoe kan ik het meeluisteren van mijn Gigaset E290  instellen?

Heb meerdere pogingen ondernomen, maar tot op heden geen resultaat, heeft u voor mij de oplossing?

Beste antwoord door JanD

sorry dat ik niet zo duidelijk was met mijn omschrijving, het gaat om het meeluisteren van een gesprek.

Heb geen tweede handset, alleen een basis station Gigaset E 290.

Beste ​@wenm54 dan zet je de handset op handsfree. tijdens het gesprek druk je nog een keer op de groene knop, dan wordt het geluid harder, dus handsfree, wil je weer naar de privéluistermodus, druk je weer op de groene knop en kan jij het gesprek alleen horen met het toestel aan je oor, bij handsfree leg je de handset op tafel bijvoorbeeld en kunnen er meerdere mensen tegelijke luisteren en eventueel meepraten.

CC ​@PeterG 

9 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 18, 2025

Wat heb je al geprobeerd? 

• Auteur
  • August 18, 2025

De gegevens van de handleiding,  o.a.meeluisteren aangevinkt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 18, 2025

Meeluisteren van…?

Antwoordapparaat?

Gesprek op luidspreker?

Tweede handset bijschakelen bij gesprek?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 18, 2025

Het laatste

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 18, 2025

Nou, om die functies te voorschijn te halen weer (even) m'n tweede handset aangemeld. 

Gesprek voeren met twee handsets heet hier “bijschakelen”.

Omdat ​@wenm54 uitdrukkelijk spreekt van “meeluisteren” ga ik uit van het antwoordapparaat. In die instellingen staat bij mij (letterlijk) “meeluisteren” bij de instellingen voor het antwoordapparaat.

Je hoort dan, zonder op te nemen, de beller al z'n verhaal doen. Je kunt dan alsnog opnemen… of niet.

Meeluisteren kan via basisstation, via handsets of beide.

• Auteur
  • August 18, 2025

sorry dat ik niet zo duidelijk was met mijn omschrijving, het gaat om het meeluisteren van een gesprek.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 18, 2025

Beste ​@wenm54 dan zet je de handset op handsfree. tijdens het gesprek druk je nog een keer op de groene knop, dan wordt het geluid harder, dus handsfree, wil je weer naar de privéluistermodus, druk je weer op de groene knop en kan jij het gesprek alleen horen met het toestel aan je oor, bij handsfree leg je de handset op tafel bijvoorbeeld en kunnen er meerdere mensen tegelijke luisteren en eventueel meepraten.

CC ​@PeterG 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 18, 2025

Dan zou dan alleen met de handsfree functie kunnen. 

Gewoon tijdens het gesprek (nogmaals) op de groene knop drukken. Staat ook luidspreker symbool op.

• Auteur
  • August 18, 2025

Dank voor de reacties we gaan het uit proberen, eigenlijk heel simpel.😉