Skip to main content
Beantwoord

Hoe stel ik mijn KX TGP600 op de Experiabox V8?

• October 27, 2021
  • 31 reacties
  • 537 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

• December 18, 2021

Hallo @PeterK77 bij de KPN-winkel kun je ook een DECT-basis ststion kopen voor in de meterkast, is standaard inclusief beantwoorder.

Dan kun je je huidige basisstation gewoon laten staan waar die staat en alleen als oplader gebruiken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 19, 2021

bij de KPN-winkel kun je ook een DECT-basis ststion kopen voor in de meterkast, is standaard inclusief beantwoorder.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/278373/kpn-basisstation/

Hier kun je ook de handset die nu in het basisstation staat op aanmelden. Dát basisstation wordt dan alleen een oplaadpunt.

• Auteur
  • Helper
  • December 20, 2021

Goedemorgen @Hanna_ ,

Klopt, ik heb via de webshop deze telefoon aangeschaft. Ik heb retourinstructies ontvangen, retour gestuurd, en toen bleef het stil. 

Mvg, Peter

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 20, 2021

@Hanna_

@PeterK77  heeft die telefoon in de zakelijke shop gekocht dus kpnwebshop.com. Want in de consumentenshop (apparatuurvoorthuis) is ie niet te koop.

https://www.kpnwebshop.com/telefoontoestellen/draadloze-telefoons

• Auteur
  • Helper
  • December 20, 2021

@Hanna_ , @PeterG Dat is correct, echter was ik me daar niet van bewust. Moet even graven in m’n geheugen, maar ik was gewoon ingelogd, en had wat zoektermen gebruikt volgens mij, waarop ik dan bij dit toestel uitkwam. Zag er goed uit vond ik, dus niet te lang over nagedacht en besteld. 

Heb overigens inmiddels een nieuwe kabel getrokken en m’n oude gigaset staat nu keurig in de woonkamer op de gewenste plek te pronken ;-)

Nu alleen nog hopen dat m’n retourzending correct wordt verwerkt….

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 20, 2021

Hoi @PeterG, bedankt voor de opheldering! Ik kon deze apparatuur al niet terug vinden op de consumenten webshop. 

@PeterK77, de zakelijke webshop is een op zichzelf staande afdeling. Ik kan je enkel verwijzen naar het volgende contact formulier.