Skip to main content

Goedemiddag, hierbij wil ik het vaste telefoonnr opzeggen, wij gebruiken geen vast nummer. Op de factuur zie ik dat ik € 2 per maand betaal voor dat nummer. In de app of online zie ik geen mogelijkheid om het nummer uit te zetten. Kunt u dat voor mij doen?

Hartelijk dank

Hallo @MikVan daarvoor kun je nà het weekend het beste even bellen met 0800 0402, dat is het kortste lijntje.

Succes.

 


Het antwoord wat de moderator je zal geven is hoogstwaarschijnlijk dat ze dat niet zomaar mogen. Volgens mij is het een vereiste van kpn dat dit telefonisch of in de winkel gebeurd I.v.m. de identificatie. 

Bellen kan kosteloos op 0800-0402


ok dank, jammer dat je daarvoor moet bellen ipv ergens een vinkje aan/uit. Hopen dat de bereikbaarheid beetje goed is daar.

 

dank voor de snelle reacties


Persoonlijk kan ik dit ook wijzigen in mijnkpn.

Kopje internet, meer opties bekijken, beheer abonnement, abonnement aanpassen.


Persoonlijk kan ik dit ook wijzigen in mijnkpn.

Kopje internet, meer opties bekijken, beheer abonnement, abonnement aanpassen.

 

 

Bij mij dus niet, raar, kan alleen kiezen of ik gids vermelding wil hahahaha. Maar ok dank je wel. Van de week maar even proberen te bellen.


Kan je alleen zelf uitzetten bij een Hussel abonnement  bij de oudere abonnementsvormen kan dit niet, zal.dan via de KS moeten als dit wel uit kan zonder op Hussel over te moeten, als je over moet goed vergelijken, kan zomaar duurder worden voor minder.🙀


Kan je alleen zelf uitzetten bij een Hussel abonnement  bij de oudere abonnementsvormen kan dit niet, zal.dan via de KS moeten als dit wel uit kan zonder op Hussel over te moeten, als je over moet goed vergelijken, kan zomaar duurder worden voor minder.🙀

Vandaar dat ik het niet kan doen nee, ik heb al lang een abonnement inderdaad. 
We gaan verhuizen dus dan moeten we toch wel naar een ander abonnement. Er wordt zoveel aangeboden maar ja, als je eenmaal bekend bent met kpn. Liefst willen we glasvezel maar dat biedt kpn niet aan in die wijk. Dan moeten we naar ziggo dacht ik. 


Kan je alleen zelf uitzetten bij een Hussel abonnement  bij de oudere abonnementsvormen kan dit niet, zal.dan via de KS moeten als dit wel uit kan zonder op Hussel over te moeten, als je over moet goed vergelijken, kan zomaar duurder worden voor minder.🙀

Kan bij hussel ook niet

(screenshot van mijn kpn kan niet meer)

Dit komt in mijn kpn te staan :

 

Vaste telefoonnummers

 
Telefoonnummer bestellen of overzetten
(vinkje)
Neem contact op met de klantenservice voor het behouden of wijzigen van vaste telefoonnummers op 0800-0402 (24/7, gratis bereikbaar).

Ooo, ik dacht eigenlijk dat het wel kon omdat ik een vinkje bij telefoon kan zetten, die heb ik nu niet bij KPN en je bij Hussel alles kan aanpassen omdat TV en Yelefoon extra zijn.


Ooo, ik dacht eigenlijk dat het wel kon omdat ik een vinkje bij telefoon kan zetten, die heb ik nu niet bij KPN en je bij Hussel alles kan aanpassen omdat TV en Yelefoon extra zijn.

Helaas moet je bellen naar kpn als je dat wil wijzigen en dat geldt tegenwoordig met 4k pakket ook

Hussel is niet zo hussel meer via mijn kpn dan 😂


Hallo @MikVan en dank voor je bericht!

 

Heb je inmiddels gebeld om dit te regelen? Het hangt er volgens mij ook een klein beetje vast; als je nog een 'ouderwetse' telefoonlijn hebt (PSTN) dan kun je deze alleen opzeggen door te bellen. Wanneer bellen onderdeel is van een Hussel pakket dan zou dit naar mijn weten binnen de MijnKPN omgeving uit - en aan te zetten moeten zijn. 


Hallo @MikVan en dank voor je bericht!

 

Heb je inmiddels gebeld om dit te regelen? Het hangt er volgens mij ook een klein beetje vast; als je nog een 'ouderwetse' telefoonlijn hebt (PSTN) dan kun je deze alleen opzeggen door te bellen. Wanneer bellen onderdeel is van een Hussel pakket dan zou dit naar mijn weten binnen de MijnKPN omgeving uit - en aan te zetten moeten zijn. 

Nee dat is niet mogelijk in de mijnkpn omgeving

Hussel heb ik zie bij deze de screenshot via browser (mijn kpn app kan geen screenshot meer gemaakt worden)

 


Hallo @MikVan en dank voor je bericht!

 

Heb je inmiddels gebeld om dit te regelen? Het hangt er volgens mij ook een klein beetje vast; als je nog een 'ouderwetse' telefoonlijn hebt (PSTN) dan kun je deze alleen opzeggen door te bellen. Wanneer bellen onderdeel is van een Hussel pakket dan zou dit naar mijn weten binnen de MijnKPN omgeving uit - en aan te zetten moeten zijn. 

Nee dat is niet mogelijk in de mijnkpn omgeving 

Wat voor pakket heb je @peter-keetfm ? Ik ben even bij mezelf gaan kijken; nu heb ik zelf geen vast telefoonnummer maar ik kan deze wel toevoegen via de MijnKPN omgeving. Het lijkt me dan dat dit dan ook weer is uit te schakelen. Zelf heb ik een Hussel pakket. Zou best kunnen dat dit met bijvoorbeeld een Alles in 1 Standaard pakket niet (meer) mogelijk is.


@JanZ_ ik heb mijn bericht hierboven aangepast

Helaas is het niet mogelijk om het vaste telefoon uit te zetten via mijn kpn 

 


@JanZ_ ik heb mijn bericht hierboven aangepast

 

Yes, je hebt gelijk. Als ik er nu op druk krijg ik dezelfde melding te zien. Wel gek want ik weet vrij zeker dat dit voorheen wel mogelijk was. Wellicht dat de volgende update van de app ervoor zorgt dat dit weer mogelijk wordt. 


@JanZ_ ik heb mijn bericht hierboven aangepast

 

Yes, je hebt gelijk. Als ik er nu op druk krijg ik dezelfde melding te zien. Wel gek want ik weet vrij zeker dat dit voorheen wel mogelijk was. Wellicht dat de volgende update van de app ervoor zorgt dat dit weer mogelijk wordt. 

Na mijn weten heeft dit nooit bij Hussel mogelijk geweest 

Ik wou naar cheapconnect vorig jaar maar om het gedoe toch niet gedaan

En de vaste telefoon lijn gebruiken we haast niet voor uit bellen

Hebben we onze mobiele telefoons voor 


Bedankt voor de toelichting en het meekijken/denken @peter-keetfm :) 


Bedankt voor de toelichting en het meekijken/denken @peter-keetfm :) 

Ja daar is dit forum voor elkaar helpen 😀


Bedankt voor de toelichting en het meekijken/denken @peter-keetfm :) 

Ja daar is dit forum voor elkaar helpen 😀

Zo is het precies!