Skip to main content

hoe  zet ik vastbellen uit

ofwel  hoe  annuleer ik vastbellen (thuisTelefoon)  uit het pakket?

Soms kan dat niet. Bijvoorbeeld als u nog een oud pakket heeft. De nieuwe abonnementsvorm kunt u zelf samenstellen.  U kunt dit bespreken met de klantenservice 0800-0402.

Hoi @GLN2713 

Staat bij jou het vaste telefoonnummer ook apart vermeld op de factuur (sinds juli)?

Dan kan je het via MijnKPN uit je thuis abonnement verwijderen

Kies onder Producten het Thuis product en vervolgens links Abonnement aanpassen.

Wat lager op de pagina kan je dan vaste telefonie uitzetten.

Ook bij het oude Alles-in-1 kan je tegenwoordig telefonie eruit halen.

Volgens mij kan dat wel alleen via de telefonische helpdesk. Via MijnKPN zie ik alleen aanpassen van internet (snelheid) en televisie. Zeg dan niet dat je vaste telefoon wilt opzeggen maar gebruik “uit het abonnement halen” of iets in die bewoordingen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Of plan een terugbelverzoek.
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Je kan ook je abonnement omzetten naar een nieuw abonnement. Dat is mogelijk goedkoper.

Maar let op dat je dan niet het oude abonnement verlengd. Dan krijg je wel iets korting. Maar vaak zat is dat alsnog duurder dan een nieuw abonnement. 

Hoi @GLN2713, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede tips voorbij komen. Is het inmiddels gelukt?

Reageer