Skip to main content

Op factuur staat een bedrag van ongeveer €19 gebeld naar telefoon nummer 1819 , Ik heb dat zelf niet gedaan , meer mensen last van?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Een kleine zoektocht brengt mij hier :

https://radar.avrotros.nl/forum/internetproviders-f68/zeer-hoge-belkosten-telfort-t161537.html

Het lijkt dus een om een behulpzame (!) doorverbind dienst te gaan.

Maar dat je van een normaal nummer kan worden doorgezet op een betaald nummer ( zoals men in dit aangehaalde onderwerp vermoedt ) dat lijkt me heel sterk.

Kan iemand daar meer over zeggen ?


Hoi @Hoorntje, welkom hier. 

Hoge kosten dus voor het bellen naar een nummer. Dat is nooit fijn. Het lijkt inderdaad een doorverbind dienst te zijn. Dit is niet door Telfort gedaan zoals in het voorbeeld geschetst wordt. Op het tijd van het telefoontje, heb je toen een andere klantenservice gebeld? Die mogelijk gekoppeld was aan dit nummer en daardoor de kosten zijn ontstaan? 

En zou je jouw postcode + huisnummer en het betreffende nummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik ook nog eens meekijken. 


Hoi @Hoorntje, welkom hier. 

Hoge kosten dus voor het bellen naar een nummer. Dat is nooit fijn. Het lijkt inderdaad een doorverbind dienst te zijn. Dit is niet door Telfort gedaan zoals in het voorbeeld geschetst wordt. Op het tijd van het telefoontje, heb je toen een andere klantenservice gebeld? Die mogelijk gekoppeld was aan dit nummer en daardoor de kosten zijn ontstaan? 

En zou je jouw postcode + huisnummer en het betreffende nummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik ook nog eens meekijken. 

Heb huisnummer en postcode en telefoon nummer toegevoegd


Ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad dat je 5 april naar 1819 hebt gebeld. Vermoedelijk wilde je een klantenservice nummer bellen en ben je bij dit nummer terecht gekomen die je doorverbonden heeft. Ik kan hier niets aan doen helaas.