Skip to main content
Antwoord

Huistelefoon werkt niet meer na stroomstoring op 22 november Midden-Drenthe

• November 24, 2025
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

4761
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Zaterdag j.l stroomstoring midden-drenthe gehad. Nu werkt onze huistelefoon ( chicago) niet meer. Wat te doen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@4761. Welkom op de community! Vervelend dat de huistelefoon na de stroomstoring niet meer werkt.

Wil je het volgende eens proberen?

• Haal de stekker van het modem 10 seconden uit het stopcontact en sluit ’m daarna weer aan. Wacht tot alle lampjes weer branden.

• Check of de telefoon goed is aangesloten op de TEL-poort van het modem (en niet op de DSL-poort).

• Probeer de telefoon eens in de andere TEL-poort, als jouw modem die heeft.

• Als je meerdere handsets hebt... Sluit dan een toestel direct op het modem aan om te testen of het probleem in het basisstation zit.

Laat je weten wat eruit komt? Dan kijken we graag verder met je mee!

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2025

Hoi ​@4761. Welkom op de community! Vervelend dat de huistelefoon na de stroomstoring niet meer werkt.

Wil je het volgende eens proberen?

• Haal de stekker van het modem 10 seconden uit het stopcontact en sluit ’m daarna weer aan. Wacht tot alle lampjes weer branden.

• Check of de telefoon goed is aangesloten op de TEL-poort van het modem (en niet op de DSL-poort).

• Probeer de telefoon eens in de andere TEL-poort, als jouw modem die heeft.

• Als je meerdere handsets hebt... Sluit dan een toestel direct op het modem aan om te testen of het probleem in het basisstation zit.

Laat je weten wat eruit komt? Dan kijken we graag verder met je mee!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het probleem is opgelost. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag van je!